Hallo dit is onze nieuwe vriend. Is t niet een dotje xxx
X
-
Ja Elmo past perfect bij m.
Oorspronkelijk geplaatst door sam5 Bekijk BerichtenGoeie naam!
Comment
-
Slabbertje
Oorspronkelijk geplaatst door Egwene Bekijk BerichtenHeel schattig!!! En mooi! En dat papier voor tijdens het eten, dat slabbertje..haha, das wel heel grappig. Zo blijft hij vast redelijk schoon!
Comment
-
Elmo
Oorspronkelijk geplaatst door tinodendino Bekijk Berichtenhihi, hoe schattig
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Elmo
Oorspronkelijk geplaatst door Appiehappie Bekijk BerichtenDeze foto,s zijn nu 3 weken geleden gemaakt. Hij is nu 11 weken en mennnnnnn wat groeit hij toch hard. Echt een papegaai al. Maar oh wat hou ik van deze vogel. Idd een vriend voor t leven, samen met m'n vriend voeden we m op hij heeft gelukkig nog geen voorkeur, kies mij kies mij. Ha ha ha. Gr. Anja.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ongelooflijk hoe hard een babygaai altijd groeit. Dat had ik hier met mijn caique ook. Toen hij 11 weken was, moest ik helaas een weekje weg (was wel een gave week voor werk, maar toch) Toen ik terugkwam was hij zo groot geworden! Ik herkende hem amper. Echt maf hoe snel dat gaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marianvanunen Bekijk BerichtenWat een schatje die Elmo. Goed gevonden het slabbetje. Heel veel geluk met jullie lieverd.
Gr Joris
Comment
-
Wat groeit Elmo toch hard.
Oh wat gaat het toch snel, erg gezellig hoor zo,N gek beest in huis. Net terug van vakantie Elmo heeft bij ome Ronald gelogeerd. Ging erg goed. Heb hem erg gemist. Gelukkig herkende Elmo ons nog na 2 weken. Ome Ronald mist Elmo nu ook ha ha ha. Denk dat daar ook binnenkort wel een vogeltje komtBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Joris
Wat is Elmo groot geworden. Hij ziet er mooi uit. Fijn dat hij het zo goed heeft gedaan bij zijn oompje. Ik kan me voorstellen dat hij hem gaat missen. Maar jullie blij dat hij weer bij jullie is.
Geniet er maar lekker van. Joris heeft ook 4 weken een vakantie vriendinnetje gehad. Liefie heet ze. Ze vonden elkaar wel lief maar Joris moest niets van het knuffelen hebben,ha,ha. Ze was te oud voor hem , 10 jaar. Hij was wel een beetje stil vandaag. Ik moet weer over nieuw beginnen zodat hij op mijn hand komt. Maar ze hebben het gezellig gehad. Dat is ook leuk. Gr. Marian en Joris.
Comment
Comment