Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn grijzeroodstaart schud heel vaak met de kop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn grijzeroodstaart schud heel vaak met de kop?

    Hallo allemaal,

    Mijn pappegaai schud als trekje heel vaak met de kop. Zou hier een reden voor zijn of is dit gewoon een trekje?

    Groetjes Canon

  • #2
    Dat is aard van het beestje

    Het is zeker nog een jong grijsje?
    Oscar

    Comment


    • #3
      mijne doet dit als hij iets herkend of een nieuw woord bezig is te leeren.
      ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
      dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

      Comment


      • #4
        de onze doet dit vaak ook als een toon te hoog is! probeer ma eens hetzelfde woord lager te zeggen dan doet hij vaak niet in ieder geval onze:P

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de reactie's! (beetje laat maar goed ).

          De vogel doet het nu wel heel erg vaak. Op sommige momenten doe hij het om de 10 seconde en dan een uur lang.

          Is dit normaal of moet ik ff langs de dierenarts ofzo.

          Als hij nu op mijn knie zit en hij doet dat, schut ik direct als hij dat doet ook iets met men been. Zo word hij misschien ook echt bewust dat hij het doet, maar helpt niks..

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Het kan ook zijn dat hij misselijk is , ben je niet gerust ga dan ff naar vogelarts.
            groetjes
            tel wat je hebt , niet wat je mist .

            Luna , Zazou Yara Charlie

            en Christel

            Comment


            • #7
              Ik ben nu naar een dieren/vogel arts geweest. Kon zijn dat hij een ontsteekingkje in zijn krop heeft. Er zaten wat van die bacteriƫn in zijn krop, maar niet zoveel dat hij het 100% kon zeggen. Ik heb nu een antibiotica gekregen en nu maar hopen dat het helpt .

              Comment


              • #8
                hoop het ook
                ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse

                Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                Working...
                X