Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kraagje

    hallo is er iemand die mij kan helpen aan een kraagje voor mijn pino ,hij heeft zich helemaal open gebeten van de stress door zn verleden (4x andere eigenaar gehad z) laatste redmiddel is een kraagje ,maar ik weet niet waar je die kan kopen ,ik hoop dat iemand dat weet gr b

  • #2
    Hallo,
    Kraagjes zijn verkrijgbaar bij de vogelarts. Heb je hiermee al contact gehad?
    Op www.koppiekrauw.com staat beschreven hoe je zelf een kunt maken. Sucses
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      hee hee ik heb mijn kraagje bij de dierenarts gekocht.
      maar weet een kraagje is alleen een tijdelijk midel die niet de oorzaak aanpakt.
      en zull je dus in combie met bvb takenterapie moeten doen. want anders is het nu groeit het weer aan en zo gou het kragje af wis gaat hij weer op de zelfde voet verder.
      ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
      dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

      Comment


      • #4
        kraagje papegaai

        hallo ik heb hem besteld bij dierenarts,hij moet hem 8 weken om en de orzaak waarschijnelijk zijn het mijten lijkt wel ,of hij beestjes heeft zo zit hij te bijten overal ,hij krijgt zowie zo een behandeling tegen mijt druppels en ongedierte tewijl ik hem wel heb ingespoten heb met 404 ,,ik kan hem niet pakken vandaar gr bb ik hou jully op de hoogte pino
        Last edited by arienino; 21-12-10, 15:16.

        Comment


        • #5
          als je hem niet kan pakken hoe wil je dan de kraag om doen ?
          ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
          dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

          Comment


          • #6
            kraag

            een specilist in een dieren winkwl doet het voor mij en geeft gelijk een behandeling tegen mijt gr b

            Comment


            • #7
              voer

              nog 1 vraagje wat geef jij je papegaai pellets ef zaad mengsel ,,want daar kan het ook aan liggen wat kan ik beter geven vogens jou gr

              Comment


              • #8
                ik kombineer het op het moment geef 15gram zaad en 15 gram pelets. zaad op krop verzurring tegen te gaan. en pelets om dat zij ze zo leker vind. daar naast krijgt mijn schatje groente en fruit en palmnotenolie een leemblok voor de kalk en zo nu en dan eek kompleet ei met schil en al.
                ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                Comment


                • #9
                  maar mijn schatje heeft een kraagje om om dat zij zich bij de vorige eigenaar kaal had geplukt en de nieuwe veertjes zo jeukte dat zij ze er uit wanhoop steeds maar weet uittrok. want was een veertje goed door dan blijft ze er van af.
                  ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                  dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                  Comment


                  • #10
                    kraagje

                    ja je hebt gelijk mijn grijsje heeft stress heeft 4 andere eigenaars gehad vandaar ,,bij die andere baasjes is het begonnen ,en nu als er een nieuw feertje komt ,lijkt het wel of het jeukt ,,vandaar het kraagje ,,hoop dat het helpt wordt hij weer mooi grb

                    Comment


                    • #11
                      hallo francien,

                      ik kombineer het op het moment geef 15gram zaad en 15 gram pelets. zaad op krop verzurring tegen te gaan. en pelets om dat zij ze zo leker vind

                      interesant zaad tegen kropverzuring en wie heeft jou dat vertelt
                      ik weet niet alles maar doe mijn best

                      Comment


                      • #12
                        de kweker van mijn bb. door pellets word de krop lui en blijfen er op de duur restjes achter die gaan gisten. door de combie blijft de krop actief.
                        en verkom je het gisten
                        ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                        dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                        Comment


                        • #13
                          hallo nou ik heb het voor elkaar. heb kido's kraagje zo aangepast dat hij ook zijn staart veeren er niet meer uit kan treken. helaas doet mijn fototoestel het op het moment niet. maar kido begint echt ipv een kip die je in de diepvries ziet ligen. weer een vogel met veertjes te worden yes we zijn op de goede weg. volgens mij gaa ik het reden samen met kido om er weer een mooie zelfverzekerde vogel van te maken
                          ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
                          dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

                          Comment


                          • #14
                            kraagje

                            o gelukkig maar nu maar hopen dat hij eraf blijft als hij weer verwijdert wordt na meestal 8 weken mijn pino krijgt morgen zn kraag moet wel het is net een kale kip maar je hoort het wel ,,goed gedaan gr b

                            Comment

                            Ads onder in topics

                            Collapse

                            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                            Working...
                            X