Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graven!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • graven!!!!!!!!!!

    Hallo,

    Zoals gezegd zijn we nieuw hier en hebben een schat van een vogeltje haha een grijze roodstaart van ongeveer 12 weken. Niets mis mee gezond en lief. een ding maakt ons helemaal gek, een aantal keren per dag gaat ze onder in de kooi houdt zich vast met de snavel aan de kooi en graaft als een gek, heel iritant. |We proberen het meestal te negeren. Of als het niet anders kan op haar stok te zetten zonder iets te zeggen. Kan iemand mij vertellen wat te doen.

    gr betina

  • #2
    Haiii,

    Wat erg grappig is, is dat we deze vraag allemaal stelden hihi.
    Dit is typisch iets voor jonge (baby gaaien) Dit gedrag is met een paar weken helemaal over. En anders zou je nog een rooster in de kooi kunnen plaatsen. Mijn grijsje heeft dit een aantal weken gedaan we hebben het gewoon genegeerd en is het vanzelf overgegaan. Sucses met negeren hihi
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      hahaha thanks, sorry kon niet echt iets vinden maar dat doet me deugd. We gaan door want het is echt super.

      geniet er echt van

      gr betina

      Comment


      • #4
        geen sorry zeggen! Je wist het toch niet. Als goed is zie je boven in de blauwe balk een zoekfunctie typ daar in graven of iets anders wat je zoekt en dan krijg je eerdere topics erover. En ja geniet van zijn baby gedrag voor je het weet is het over en is het al een hele vogel :P.
        Last edited by Showtime; 28-12-10, 21:05.
        Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
        sigpic

        http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

        Comment


        • #5
          hoi hoi grafen is niet alleen wat voor jonge vogels hoor. mijn grijsje van 6 jaar. vind het nog steeds herlijk. het liefst met zijn snafel als een soort sneeuwschuiver door de houdsnipers of papiersinpers. en daar na gaat hij ze sorteren lijkt het wel elk achtergebleven snipertje word aandachtig bekeeken en dan lings of rechts van hm neer gelecht. de grootere snipers worden vaak nog even gehalveerd.
          ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
          dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door francien1987 Bekijk Berichten
            hoi hoi grafen is niet alleen wat voor jonge vogels hoor. mijn grijsje van 6 jaar. vind het nog steeds herlijk. het liefst met zijn snafel als een soort sneeuwschuiver door de houdsnipers of papiersinpers. en daar na gaat hij ze sorteren lijkt het wel elk achtergebleven snipertje word aandachtig bekeeken en dan lings of rechts van hm neer gelecht. de grootere snipers worden vaak nog even gehalveerd.
            Wat grappig die van mij doet dat niet meer, nahja scheelt wel stofzuigen haha.
            Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
            sigpic

            http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

            Comment


            • #7
              helaas is het van hetstofzuigen minder waar. want hij schuift het zo de bodemplaat af op de vloer. denk dat hij dit als aandacht treken doet. om dat hij bij zijn vorige baasje geen tot zeer weinigspeelgoed en aandacht had. want gaat hetgelukig steeds minder doen . behalfe als ik even druk bezig ben en 2 uurtjes geen aandacht aan hem geef.
              ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
              dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

              Comment


              • #8
                Mijn costello is 27 en doet het nog :-D Incl het soms uit de kooi gooien van bodembedekking.

                Comment


                • #9
                  Hoi, mijn roodstaart is 21, en 'graaft' ook. We zeggen altijd, die probeert weer op te stijgen. Heeft tie ook altijd gedaan, dus denk niet dat dat overgaat.

                  Comment


                  • #10
                    Hoihoi

                    Zodra de doek er savonds over gaat,dan klimt Binkie naar beneden en gaat op zoek naar goud
                    Ze graaft dan ongeveer 10 minuten en klimt dan weer naar boven
                    Sommige zullen het denk ik nooit afleren

                    succes

                    Comment


                    • #11
                      Je hebt er natuurlijk uitzonderingen bij

                      Ben wel blij dat het hier gestopt is haha..
                      Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
                      sigpic

                      http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

                      Comment


                      • #12
                        onze boef deed het eerst ook altijd maar nu ook nie meer komt ook omdat er een rooster onder in zun kooi zit haha.
                        maar boven op zun kooi heeft hij alle ruimte om te rommelen maar loopt altijd om via zun stokke.
                        maar ben wel blij da hij het boven op zun kooi niet doet want anders zou het egt een grote zooi worden

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse

                        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                        Working...
                        X