Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helppppppppppp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Helppppppppppp

    Hallo allemaal

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier was, sorry daarvoor.
    Ben druk bezig met Rico, maar het lukt niet allemaal, weet niet wat ik fout doe maar hij wil maar niet tam worden, hij probeert wel te praten en te brabbelen hele zinnen maar niet verstaanbaar, dat maakt mij niet zoveel uit.

    Het ergste vind ik toch dat hij maar niet tam wil worden kan hem zelfs geen badje geven zo bang blijft hij voor ons, ben ik soms te voorzichtig met hem? Wil ook zijn vleugels niet meer knippen want daar was hij een behoorlijke tijd gestrest van geweest en heeft hij mij behoorlijk gebeten.

    Kan het zijn dat ik misschien toch diep inwendig bang voor hem ben en dat hij dat voelt?
    Hij mag om de dag uit zijn kooi omdat ik hem dat wel wil blijven leren dat hij ook wel eens in de kooi moet blijven doordat we wel eens weg gaan voor een paardagen, en heb dan mijn zwager hier in huis zodat hij niet alleen is. Doe ik hier goed aan?

    Ik heb de site koppiekrauw uitgeprint hoe ik een roodstaart tam kan krijgen maar alles wat ik doe lukt niet helemaal, ik heb Rico nu bijna een jaar en hij is ongeveer 2 a 3 jaar oud en weet dat ik veel geduld moet hebben maar hij blijft tegen mij schreeuwen als ik in de buurt van zijn kooi ben, ik kijk hem niet aan alleen van opzij, en praat veel tegen hem.

    Op afstand vind hij het allemaal wel leuk maar niet bij zijn kooi wil hem toch graag een keer kunnen badderen want ik ben er achter gekomen dat ik allergisch voor hem ben dus wil rico lekker schoon houden. En weg doen is voor mij geen optie!!!! Ben te veel van hem gaan houden.....

    Weet iemand goede tips voor mij wat ik hier aan kan doen??????????

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X