Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wandelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wandelen

    het ik ben al langer lid van het forum maar schijf volgens mij voor het eerst op de roodstaart gedeelte.
    wij hebben een roodstaart papegaai van bijna 3 jaar.
    ze is vanaf 15 weken bij ons en is altijd heel erg naar mij toe getrokken geweest ik kan er dan ook alles mee doen.
    ze gaat met lekker weer overdags de buiten voliere in en in de avond in haar kooi binnen in huis.

    ik zou toch graag wat meer met haar willen doen.
    ik zat gisteren opeens te bedenken van wat als ik met haar ga wandelen misschien wordt ze daar ook wat zekerder van en misschien vindt ze dat wel leuk.
    ik heb haar een half jaar geleden een keer gewiekt ivm het om zetten van de buiten voliere en weer naar binnen.
    we wonen op 10 minuten lopen van een groot park af.
    nu mijn vraagjes:

    welke tuig is het beste om te gebruiken?
    moet ik haar opnieuw wieken?
    tips als ik met haar naar buiten ga?

    alvast bedankt

  • #2
    zie hier:

    http://www.lorreco.nl/catalog/papega...gjes-c-88.html

    Henk

    Comment


    • #3
      voor het kortwieken kies jezelf voor, of koop indd een goed tuigje.
      ermee naar buiten gaan moet je opletten dat de vogel kan schrikken, van eventuele passanten, mijn grijsje is gewiekt en door meer buiten mee te gaan is die minder schrikachtig en fluit vrolijk rond, ik heb dus een omgebouwde bubby waar hij lekker op kan zitten, de keuze is aan jou wat je het liefste wil voor je grijsje... wieken... of tuigje
      succes.
      Diana DJ sigpic

      Comment


      • #4
        dank jullie voor de reactie's.

        wieken wil ik dan denk ik wel doen ben veelste bang dat ze op 1 of andere manier toch ontsnapt maar laat het dan wel door een VA doen dat ze zeker goed gewiekt is.
        dat tuigje van die link is dat met die elastiek waar ik van las die ze snel door gebeten kunnen hebben?

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X