Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • aaien

    hoi ik heb een grijze roodstaart van 8 maanden.. het is een natuurbroed heb hem nu 3 maanden en hij is grotendeels wel tam.. mijjn vraag is als ik aan zijn snaveltje zit gaat hij met zn kop naar beneden en zet zn veren op.. dan wilt hij denk ik dat ik m op zn koppie aai.. maar dan aai ik m en dan word die boos :s ... en wilt me vinger pakken... ik snap t niet helemaal.. misschien ligt t aan mij omdat ik dan ook bang ben dat hij me gaat bijten maar ik doe t tog.. want hij wilt t wel.. hebben jullie hier ervaring mee.. hij is voor de rest heel lief maar nog beetje bangerig.. graag reacties groetjes nancy en loekie

  • #2
    Probeer eens in de dwarsrichting met je hele hand oppervlakkig en snel over z'n nekveertjes te strijken. Dat vinden ze heerlijk ipv gelijk tot op de nekhuid te krabbelen. Hij moet ook wel in de stemming zijn hoor. Bijtgedrag luid afwijzen!

    Comment


    • #3
      ok bedankt ik ben ook aan t oefenen.. maar hij schud dan met zn koppie miss kietelt t .. maar dan schrik ik weer. en dan wilt die me dus happen maar hij wilt steeds geaaid worden zelfs als ik een snoepje voor m houd.. maar ik ben zelf gewoon bang dat die me hard gaat bijten... heb de vertrouwen nog niet helemaal, vind ik wel jammer. hopelijk komt t goed

      Comment


      • #4
        ok bedankt ik ben ook aan t oefenen.. maar hij schud dan met zn koppie miss kietelt t ..
        Klopt met de ervaring ooit hier. Vertrouwen winnen, maar hij zweeft nog erg tussen het toestaan en het afhouden. Onzekerheid.
        Stug volhouden wanneer hij de kop daarvoor aanbiedt zou ik willen zeggen.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X