Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAPEGAAI EN HONDJE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PAPEGAAI EN HONDJE

Hallo

Ik heb een roodstaart papegaai van 10 weken oud en een Shi-tzu van 5 jaar. Nu ik Ricco (papegaai) vorige week in huis heb gehaald staat mijn hondje nu en dan te blaffen en jaloerse geluiden te maken aan de kooi ik laat ze nu en dan eens ruiken aan elkaar aan de kooi en ook als Ricco bij mij zit om het gewend te maken. Ik geef nog altijd evenveel aandacht aan mijn hondje ook.
    Heeft iemand daar ervaring mee en komt dit goed met de tijd.

Groeten Anneke

Probleem is dat een hond een roedel dier en zijn plek in de roedel wil verdedigen. Je gaai zal dit nooit kunnen gaan winnen. Je zult hem
    Hier dus bij moeten gaan helpen. Ik heb hier hier geen ervaring mee. Maar moet wel lukken, het lukt net kinderen toch ook. Al worden veel honden ook weg gedaan als het kind er eenmaal is.

Het zal niet voor niets gaan. Je zal je ervoor in moeten zetten. Zoek ook wat info over het ras van je hond... Wellicht helpt dit je.

Veel suc6
    Groet Sam
    Groet Sam,

Comment

Hier in huis twee jachthonden, een volliere binnen kwartels buiten en nu ook een papegaai, ik ben de baas in huis en de honden weten dat dus alles wat binnen komt is van mij, kwestie van goed onder apel staan van de honden. Dus zorg dat jou hond weet dat jij de baas bent en de vogel van jou is. Hier loopt en vliegt alles los en de honden slapen lekker door

Comment

Hallo
        wij hebben twee grote tosa inu en een klein asbakken radje en alles leeft prima samen maar de grijze roodstaart is wel de baas en leuk om te zien. Alles wat wij goed vinden vinden de honden ook oké dus hoort het erbij zelfs kippen lopen los op het terrein. Wel leuk om te zien hoeveel respect de honden voor de Polly hebben maar s, avondspits op de bank gaat alles prima hoor alle beesten zijn hier knuffelkonten
        gr betina

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X