Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onze Rossi leert snel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Onze Rossi leert snel

    Hallo allemaal,

    Gisteren hebben wij Rossi 1 week in huis.
    Maar hij leert zo ontzettend snel.
    Hij kent al Rossi kom,want dan komt hij naar je toe.En dan rent hij erover,zo grappig om te zien
    Rossi kom op,dan gaat hij op je hand.
    Wij hebben hem gelijk laten wennen aan een handdoek.Daar worden ze rustig van als jij ze lekker inpakt.
    Meeststal gaat Rossi dan slapen.Maar het is ook handig voor mensen die bang zijn om zo aan de papegaai te laten wennen.
    Kusje geven kent hij nu ook,zo leuk en lief
    De handoek vind ik ook fijn voor op de bank.Hij weet dat hij daar dan op moet blijven.
    Als Rossi op je zit,dan pakt hij zich zelf even stevig vast en wil gaan vliegen.Dan fladderd hij met zijn vleugelks en gilt het uit van plezier.Daarna gaat hij helemaal zitten praten en zit hij letterlijk op de praat stoel.
    Hij zit echt lekker in zijn vel.Hij is echt vrolijk
    We zijn gister begonnen met besproeien met de bloemspuit op Rossi,maar daar moet hij nog echt aan wennen.Maar dat komt vast ook goed.
    Wij zijn ontzettend blij met dit grijsje en wat doet hij het goed.
    Trots zijn

    Wel 1 nadeel: Ik heb geen normale handen meer.Ze zitten vol gaten en schrammen van de nagels.Maar oke dat neem ik op de koop toe.Want mijn Rossi wil ik nooit meer kwijt


    Groetjes (naam verwijderd)
    Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:03. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

  • #2
    Wat leuk dat ie het zo goed doet!

    Coole naam ook, vernoemd naar de legendarische nr46 Valentino neem ik aan

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door janus Bekijk Berichten
      Wat leuk dat ie het zo goed doet!

      Coole naam ook, vernoemd naar de legendarische nr46 Valentino neem ik aan

      Hoi Janus,

      ja dat is id waar.Wij zijn grote fan van Valentino Rossi.En volgen de wedstrijden dus ook
      Bedankt voor je reactie

      Groetjes (naam verwijderd)
      Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:04. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

      Comment


      • #4
        Hier nog een, rijd zelf ook motor en ben er ook altijd bij op Assen.

        Zat er voor mijn vogel ook aan te denken maar hij heet al vier jaar Elvis dus dat laten we maar zo.

        Veel goeds samen!

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door janus Bekijk Berichten
          Hier nog een, rijd zelf ook motor en ben er ook altijd bij op Assen.

          Zat er voor mijn vogel ook aan te denken maar hij heet al vier jaar Elvis dus dat laten we maar zo.

          Veel goeds samen!

          Wij zijn nog nooit wezen kijken,maar dat lijkt mij wel kikken.Gaaf dat je zelf ook rijd.Rij je ook wedstrijden?
          Man en kinderen deden aan motorcross.En ik ben daarmee groot gebracht.

          Ja de naam zou ik zelf ook niet meer veranderen.Ja jullie ook veel goeds samen

          groetjes (naam verwijderd)
          Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:04. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

          Comment


          • #6
            Moet je zeker is gaan doe nu hij nog rijdt!..is echt waanzinnig, dat geluid over start/finish is echt magisch!
            Superbike is ook leuk hoor, ook een stuk rustiger en goedkoper.

            Ik rijd geen wedstrijden, alleen op de weg, is al duur genoeg haha...

            Groeten Arjan

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door janus Bekijk Berichten
              Moet je zeker is gaan doe nu hij nog rijdt!..is echt waanzinnig, dat geluid over start/finish is echt magisch!
              Superbike is ook leuk hoor, ook een stuk rustiger en goedkoper.

              Ik rijd geen wedstrijden, alleen op de weg, is al duur genoeg haha...

              Groeten Arjan
              Hoi Arjan,

              Ja ik denk dat wij het dit jaar ook gaan doen.We hebben het er al zovaak over gehad.Ja het lijkt me machtig mooi.

              Ja het is zeker duur.

              Groetjes (naam verwijderd)
              Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:04. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X