Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meeco lekker enthousiast...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Meeco lekker enthousiast...?

Hoi grijze roodstaart liefhebbers..

Meeco is een blije grijze.. erg enthousiast..houd van gezelligheid..
    Als hij in een blije bui is (denk ik) gaat hij voorover op zijn hoogste stok hangen en wiebert/flappert met zijn vleugels..
    Wel appart om te zien, ik vraag me af of dit wel 'normaal' is, al is ie zo te zien superhappy..
    Herkent iemand dit ook of is Meeco een beetje vreemd ?

Zie foto's...

Groeten Willemien

meeco de drollebol 007.jpgmeeco de drollebol 022.jpgmeeco de drollebol 023.jpgmeeco de drollebol 021.jpg
    sigpic

dat doet rocko ook maar vaak uit enthiousasme! echt flappere met zijn vleugels en dan zo laag mogelijk op hun buik hangen tis geen gezicht eigenlijk dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
      Hoi grijze roodstaart liefhebbers..

Meeco is een blije grijze.. erg enthousiast..houd van gezelligheid..
      Als hij in een blije bui is (denk ik) gaat hij voorover op zijn hoogste stok hangen en wiebert/flappert met zijn vleugels..
      Wel appart om te zien, ik vraag me af of dit wel 'normaal' is, al is ie zo te zien superhappy..
      Herkent iemand dit ook of is Meeco een beetje vreemd ?

Zie foto's...

Groeten Willemien

[ATTACH=CONFIG]7377[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7374[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]7376[/ATTACH]

Hoi Willemien,

Wat grappig dat je hier over verteld zeg!!
      Rossi deed dit nl ook.Hij pakte dan vooral je trui of broek vast en maakte vlieg bewegingen met de vleugels waarbij hij het uit schreeuwde.Het leek id dat hij erg happy was,zo heb ik het ervaren en zo houd ik dat vast.

Maar meid,wat een mooi grijsje heb je.

Groetjes (naam verwijderd)
      Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:44. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Meeco

Hoi

Bedankt voor jullie reacties.. a ha dan ben ik toch de enige niet gelukkig..
        Als Meeco zo voorover hangt dan maakt hij vele geluiden.. op dit moment doet hij graag een mauwende kat na.. wel lachten..

Bedankt Manuela..(voor je opmerking) ik denk nog veel aan je wat betrefd Rossi..
        Ik vind t zo erg voor je .. ik hoop dat je (wanneer je er aan toe bent) weer een heel mooi grijsje tegenkomt en er veel geluk mee krijgt.. dit gunde ik je niet hoor..

Sterkte... ik spreek je later weer even..
        Hier mijn zoon nog even...

Groetjes WillemienMeeco de grijze 010.jpg
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
          Hoi

Bedankt voor jullie reacties.. a ha dan ben ik toch de enige niet gelukkig..
          Als Meeco zo voorover hangt dan maakt hij vele geluiden.. op dit moment doet hij graag een mauwende kat na.. wel lachten..

Bedankt Manuela..(voor je opmerking) ik denk nog veel aan je wat betrefd Rossi..
          Ik vind t zo erg voor je .. ik hoop dat je (wanneer je er aan toe bent) weer een heel mooi grijsje tegenkomt en er veel geluk mee krijgt.. dit gunde ik je niet hoor..

Sterkte... ik spreek je later weer even..
          Hier mijn zoon nog even...

Groetjes Willemien[ATTACH=CONFIG]7379[/ATTACH]

Lieve Willemien,

Wat een mooie foto van het grijsje en je zoon,schitterend.Hier geniet ik dan echt weer van.
          ben gewoon nog elke dag op het forum.Ookal heb ik geen grijsje meer.
          Maar dat komt zeker weer.Eerst moet die nare virus het huis uit.Denk ergens september dat we dan weer kunnen gaan kijken.
          Was het alvast maar zover.Want het gemis is zo groot.
          En ik snap je helemaal hoor!!

Liefs (naam verwijderd)
          Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:45. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Manuela

Hoi Manuela,

Kan je niet al eerder kijken, of is dat niet veilig wat betrefd t virus..?
            Is trouwens beter ook om even te wachten, dit gebeuren vergeet je niet zomaar en heeft
            even tijd nodig.. terecht natuurlijk..

Fijn hoor dat je de foto's leuk vind.... word ik ook weer vrolijk van..
            Blijf gerust op t forum zou ik zeggen ..leuk hier hoor..lekker tijdverdrijf tussendoor..

Lieve groetjes Willemien ..
            sigpic

Comment

Hoi willemien,

Ja het heeft alles met het virus te maken
              Dat blijft nog maanden aktief, hier in huis
              Helaas, zo jammer maar niets aan te doen

Ja ik blijf hier kijken heb ik wat te doen en reageer op berichten die mij aanspreken

Thanks (naam verwijderd)
              Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:45. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Hé Manuela

Hoi

Heel begrijpelijk en ook heel verstandig.. dan weet je in ieder geval dat t weer veilig is voor een nieuwe grijze tegen die tijd..
                Leuk hoor blijf maar lekker erbij .. is wel leuk hier hoor..

Tot later...

Doei..

Groeten Willemien
                sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X