Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn grijsje wordt boos als ik hem van zijn kooi haal, wat te doen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Haha geweldig! Grijsje klinkt idd wel erg lief, ook voor mijn levi, zijn gewoon vogels met karakter vind ik, maar dat maakt het juist zo speciaal! Heb zelf nog een zonparkiet, super tam, met de hand groot gebracht en dus sinds kort een edel. Hier blijft het ook wel bij want moet ze natuurlijk wel de aandacht kunnen geven.
    verder woon ik buitenaf en heb hier mijn eigen kinderopvang. Samen met de 10 konijnen, hond, 2 katten, paard, 6 cavia's, landschildpad en mn papegaaien maken we elke dag een feestje voor de kinderen. Genieten van zoveel dieren! Had alleen nooit verwacht dat een papegaai zo leuk kon zijn! Echt super!

    kinderopvanghetezeltje.nl als je het leuk vind om te bekijken. ( wij hadden een ezel, super leuke stronteigenwijze beesten ) Helaas hadden we na het krijgen van een paar veulens niet genoeg weide over en hebben we een keuze moeten maken, aangezien ik zelf paardrij wilde ik graag mijn paard bij de kinderopvang hebben staan i.v.m de goede band met elkaar. Maar Ezels blijven geweldig!

    Ik ga foto's sturen van Levi als deze eindelijk weer mooi in de veren zit. heb hem helemaal geplukt en vol wondjes overgenomen. Nu plukt hij zich nog maar zijn huid is in ieder geval heel. Ook is het plukken al een stuk minder geworden. Hoop dat hoe meer onze band groeit ik hem ook los op de klimboom kan zetten buiten en in de schuur. Maar we moeten eerst nog even oefenen met het tuigje, vind ie nu nog niet zo leuk. Dan heeft hij de hele dag een andere omgeving en daarnaast natuurlijk lekker met mij mee. Denk dat het puur verveling is geweest en is lastig om af te leren. maar we zijn op de goede weg!
    Mango Levi Benji

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X