Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoofd schudden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hoofd schudden

    Hoi Hoi,

    Cipi schudt vaak met zijn hoofd. Toen wij hem net hadden deed hij dat niet, maar nu doet hij dat vaak.
    Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

    Gr,

    Richenel

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Richenel Bekijk Berichten
    Hoi Hoi,

    Cipi schudt vaak met zijn hoofd. Toen wij hem net hadden deed hij dat niet, maar nu doet hij dat vaak.
    Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

    Gr,

    Richenel
    Hoi Richenel,

    En hoe vaak is veel.

    Het is heel normaal dat grijsjes regelmatig snel even hun kopje schudden, alsof ze het stof uit hun kopveren willen schudden.
    Opzich dus niets vreemds.
    Hebben ze echt jeuk dan zullen ze erg veel gaan krabben met hun pootje.

    Aai hem regelmatig over zijn koppie, voel je daar harde veerhulsjes dan kan je die wat masseren, dat vinden ze lekker en die hulsjes masseren ze vaak ook met hun pootje weg.

    Groet,
    Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

    Comment


    • #3
      Misschien een manier van aandacht vragen? Als jullie bijvoorbeeld een keer met hem mee hebben gelachen of gedaan ziet hij misschien het hoofdschudden als iets leuks om aandacht mee te trekken?

      groejtes erika
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

      Comment


      • #4
        hoofd schudden

        Kan hij misschien jeuk hebben, iets wat zijn kop een beetje irriteert? Bv. de bodembedekking - als je schelpenzand gebruikt, kan hem dit in zijn neus of ogen irriteren. Maar waarschijnlijk gebruik je beukensnippers of kranten of iets dergelijks en is dat niet ter sprake.
        Wat arasevera zegt in haar antwoord is ook goed mogelijk.
        Ik zou zeggen kijk het nog even aan en als het niet ophoudt, laat het even nakijken door de vogelarts.
        Groetjes,
        Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

        Miriam & Nico sigpic

        Comment


        • #5
          hoi hoi,

          hij krab niet zo vaak met zijn poten, af en toe, hoofd schudden, daar moesten wij in het begin om lachen, en wij deden het na.....ik heb het nu van een afstand bekeken, maar dan doet hij het soms, dus mss gewoon aandacht vragen.........


          Gr en bedankt...........

          R

          Comment


          • #6
            hoi Richenel

            Hoi Richenel

            Mijn papegaai Drakie schud altyd met zijn kop als hij nerveus is.
            Dus als hij iets nieuws ziet of in een vreemde omgeving is schud hij veel met zn koppie.
            Misschien is dat bij Cipi ook wel het geval.
            Ik dacht eerst ook dat hij jeuk had maar ben goed op gaan letten wanneer Drakie het deed.

            Groetjes Angèl & Drakie

            Comment


            • #7
              hier doet binky het ook wel haha
              maar heb daar weer een comando aangegeven

              NEE!!! hahaha en dan schudden hhaa

              het viel me eerst ook op voordat ik er een commando aan vast plakte
              toen vermoede ik ook dat hij het deed om de stof enzv, te verwijderen
              maakte me geen zorgen hield het wel effe in de gaten
              maar hij is mooi gezond dus geen probleem

              groetjes aurelia

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X