Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gevraagd tipt voor broeds gedrag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • gevraagd tipt voor broeds gedrag

    Hallo iedereen

    Ik heb een vraag zijn er nog tip en tricks om mijn grijsje door haar broedse gedrag te loodsen zonder dat ik haar onbedoeld aanmoedig en stimuleer in dit gedrag.
    Voor mij is het de eerste keer dat ze broeds gedrag vertoont en ik wil haar hier zo plezierig mogelijk voor beide door heen helpen.

    Yvo
    Groetjes van Pino Einstein,Gray,Muis en Valkkona Tiffanie Bourke parkiet
    Smurf en Carona

  • #2
    Als ze broeds is, niet over de rug en staart aaien. Alleen het koppie krauwelen tijdens deze periode.
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

    Comment


    • #3
      Ik weet wel dat bepaalde zaken qua voeding broeds gedrag kan opwekken, zoals eivoer, veel verschillende soorten en vormen voedsel en natte voeding zoals fruit.
      Om van te voren geen broeds gedrag op te wekken zou je minder van die voeding kunnen geven (zegt ook de va). Dus waarschijnlijk ook tijdens de broedsheid. Als je maar oplet dat je grijsje natuurlijk wel alle nodige voedingsstoffen binnen krijgt.

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de reacties ik heb mij er netjes aan gehouden maar nu heeft ze een ei en dit verdedigt ze fel wat moe ik nu doe haar haar gang laten gaan of het ei weg halen.


        yvo
        Groetjes van Pino Einstein,Gray,Muis en Valkkona Tiffanie Bourke parkiet
        Smurf en Carona

        Comment


        • #5
          Nooit een ei weghalen. Daarmee stimuleer je haar alleen maar om er nog een te leggen ter compensatie.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X