Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kale borst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kale borst

    In het voorsteltopic heb ik mijzelf en onze nieuwe huisgenoot Kobus voorgesteld. Kobus woont sinds gisteren bij ons. Hij heeft een kale borst. Volgens de achterneef van zijn vorige baasje (die is overleden) heeft Kobus deze veren verloren of uitgetrokken toen zijn baasje een paar weken geleden bedlegerig werd en Kobus helemaal alleen zat. Ik weet niet zeker of dit verhaal waar is. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb zelf nog geen veren gevonden, maar hij is hier pas 1 dag natuurlijk. Wel vind ik dat ook de veren op zijn rug niet echt netjes liggen en her er der wat omhoog steken. Zullen de veren op zijn borst nog terug kunnen groeien? (Foto's in volgende post -ging niet helemaal goed bij dit bericht)
    Last edited by Reille; 27-10-12, 22:30.

  • #2
    image.jpg

    Comment


    • #3
      image.jpg

      Comment


      • #4
        Veren zullen met voldoende aandacht (plus speelgoed, en veel uit de kooi) en goede voeding zeker weer
        terug kunnen komen.

        Comment


        • #5
          Wij gaan uiteraard onze uiterste best doen om van Kobus weer een vrolijke papagaai te maken. (Niet dat ie nu somber is) we willen hem ook graag los in de kamer laten, maar waarschijnlijk is ie nog nooit de kooi uitgeweest. Hoe moeten we dit aanpakken zonder dat ie gelijk geheel in paniek raakt? We kunnen de kooi natuurlijk open zetten, maar wat zal er dan gebeuren? Ik ben bang dat ie zichzelf kapot vliegt overal tegenaan. Tuurlijk zal ik de luxaflex dichtdoen voor de ramen, maar zal ie zijn kooi weer terugvinden? Spannend allemaal hoor!

          Comment


          • #6
            Hoi...laat em eerst een paar weken goed wennen aan de omgeving voor je probeert em eruit te
            laten. .levert minder stress op...
            Doe dan de kooi eens open en kijk wat er gebeurd...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Hallo Reile,

              Buiten dit forum vind je op deze site ook zeer goede info m.n. m.b.t. de vragen die je hebt.

              http://www.koppiekrauw.com

              groetjes Julia
              Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
                Hallo Reile,

                Buiten dit forum vind je op deze site ook zeer goede info m.n. m.b.t. de vragen die je hebt.

                http://www.koppiekrauw.com

                groetjes Julia

                Hai Julia,

                goeie tip, deze site. Ik ben al de hele avond aan het lezen! ;-)

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse

                Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                Working...
                X