Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Clickertraining?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Clickertraining?

    Hoi hoi,

    Sinds kort ben ik begonnen met het 'trainen' van mijn grijze roodstaart en ik gebruik een clicker.
    Op internet (youtube) heb ik een beetje gekeken hoe ik moet beginnen.
    Nu heb ik al wat kleine dingen aangeleerd zoals BLIJF (ik ben nu bij 20 seconden blijven zitten ipv alle kanten op 'rennen' ) en afstappen (hij vindt het vervelend om op een vlakke ondergrond van mijn hand af te stappen, dus dat doet hij nu wel op commando).

    Nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met clickertraining? Op internet kan ik bijna niks vinden hierover en ik wil niet 'maar wat doen'.
    En heeft er iemand een idee wat 'het ideale moment/ tijdstip' is om je vogel te trainen? Die van mij heeft een eeerrug korte concentratiecurve...
    Hij is nog jong (7 maanden), dus mag ik verwachten dat dat beter gaat worden? Ik snap dat dat per vogel verschilt, maar er is vast wel een richtlijn van wat ik kan verwachten?

    En weten jullie misschien waar ik een boekje of DVD kan vinden want youtube vind ik niet werken..

    Thanks alvast!
    If you had an idea that would outrage the world, would you keep it to yourself?

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X