Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroege vogel: uit de kooi!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vroege vogel: uit de kooi!

Onze grijze Noah van 4 jaar is eraan gewend dat als wij uit bed komen, dat hij uit de kooi mag en op de boom wordt gezet. De eerste jaren ging het eigenlijk allemaal wel goed, maar sinds een maand of 4 wordt hij steeds vroeger wakker en denkt dan gelijk: ik wil de kooi uit en begint eerst zo'n 2 minuten te praten (leuk!) en wordt dan ongeduldig en begint te schreeuwen (z'n eigen "ik wil eruit schreeuwtje" = niet leuk!). En dan moet de zomertijd er nog aankomen. Ik vrees dat Noah dan om half 6 staat te springen.
    Ik wil dit geschreeuw nooit te lang laten doorgaan, want dat vinden de buren niet zo gezellig. En ik weet dat dit niet handig is, want dan wordt zijn geschreeuw dus beloond. Ik heb gelezen dat ik geen doek over de kooi mag doen. Dat schijnt niet goed te zijn. Ik heb ook geen gordijnen.
    ik ben nog steeds dol op die kleine boef, maar dit is ff jammer. Hebben jullie tips?

Groetjes, monique

Hier heb ik verduisterde gordijnen over de kooi hangen.. ik was het ook beu dat ze zo vroeg wakker waren,
    ik ben een vrij slechte slaper, dus ik werd wakker van het minste dat ze brabbelde.
    En ook omdat ze in de kamer staan waar onze computers zijn, om 10 uur gaan ze in hun kooi en tegen 11uur gaat de doek erover.
    Omdat ze door het licht van de schermen toch niet zo goed slapen

Maar ik denk dat je fout is geweest dat je hem gelijk uit de kooi laat als jullie beneden zijn.
    hier doen wij eerst ons ding en na een halfuurtje mogen zij er pas uit.
    maar dat is dan meer omdat paco zijn ochtendbehoefte een behoorlijke hoeveelheid is,
    en we willen dat hij het in zijn kooi doet ipv op ons
    Paco & Sjaakie

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X