Onze grijze Noah van 4 jaar is eraan gewend dat als wij uit bed komen, dat hij uit de kooi mag en op de boom wordt gezet. De eerste jaren ging het eigenlijk allemaal wel goed, maar sinds een maand of 4 wordt hij steeds vroeger wakker en denkt dan gelijk: ik wil de kooi uit en begint eerst zo'n 2 minuten te praten (leuk!) en wordt dan ongeduldig en begint te schreeuwen (z'n eigen "ik wil eruit schreeuwtje" = niet leuk!). En dan moet de zomertijd er nog aankomen. Ik vrees dat Noah dan om half 6 staat te springen.
Ik wil dit geschreeuw nooit te lang laten doorgaan, want dat vinden de buren niet zo gezellig. En ik weet dat dit niet handig is, want dan wordt zijn geschreeuw dus beloond. Ik heb gelezen dat ik geen doek over de kooi mag doen. Dat schijnt niet goed te zijn. Ik heb ook geen gordijnen.
ik ben nog steeds dol op die kleine boef, maar dit is ff jammer. Hebben jullie tips?
Groetjes, monique
Ik wil dit geschreeuw nooit te lang laten doorgaan, want dat vinden de buren niet zo gezellig. En ik weet dat dit niet handig is, want dan wordt zijn geschreeuw dus beloond. Ik heb gelezen dat ik geen doek over de kooi mag doen. Dat schijnt niet goed te zijn. Ik heb ook geen gordijnen.
ik ben nog steeds dol op die kleine boef, maar dit is ff jammer. Hebben jullie tips?
Groetjes, monique
Comment