Hallo allemaal,
We hebben sinds ongeveer 2 a 3 jaar een grijze roodstaart papegaai Barry
We hebben de papegaai uit een dierenwinkel, want ze deden hem weg.
Barry heeft altijd met 2 papegaaien in een kooi gezeten, ook nadat wij hem hebben gekocht kwam die
bij Coco in de kooi papegaai van mijn schoonouders, het ging altijd goed.
Nu we sinds 26 aug 2013 een huis hebben gekocht, hebben we hem ongeveer vanaf 3 sept. meeverhuist
Hij zit nu wel alleen en schreeuw om alle aandacht en dat krijgt hij ook.
Nu het probleem, zodra je te dicht bij hem in de buurt komt (onverwachts) gaat ie behoorlijk schreeuwen lijkt wel gekakel van een kip
Hij maakt ook behoorlijke irritante harde geluiden wat je zeer aan de oren doet, eerder deed ie het maar 1x in de zoveel tijd, nu contenu.. Ook eet hij veel meer dan normaal hij heeft een groot bakje voer en dat heeft ie binnen 1 a 2 dagen op.
Wat kan dit zijn en hoe stop ik die hoge geluiden?
Bedankt voor het advies
Samantha
We hebben sinds ongeveer 2 a 3 jaar een grijze roodstaart papegaai Barry
We hebben de papegaai uit een dierenwinkel, want ze deden hem weg.
Barry heeft altijd met 2 papegaaien in een kooi gezeten, ook nadat wij hem hebben gekocht kwam die
bij Coco in de kooi papegaai van mijn schoonouders, het ging altijd goed.
Nu we sinds 26 aug 2013 een huis hebben gekocht, hebben we hem ongeveer vanaf 3 sept. meeverhuist
Hij zit nu wel alleen en schreeuw om alle aandacht en dat krijgt hij ook.
Nu het probleem, zodra je te dicht bij hem in de buurt komt (onverwachts) gaat ie behoorlijk schreeuwen lijkt wel gekakel van een kip
Hij maakt ook behoorlijke irritante harde geluiden wat je zeer aan de oren doet, eerder deed ie het maar 1x in de zoveel tijd, nu contenu.. Ook eet hij veel meer dan normaal hij heeft een groot bakje voer en dat heeft ie binnen 1 a 2 dagen op.
Wat kan dit zijn en hoe stop ik die hoge geluiden?
Bedankt voor het advies
Samantha
Comment