Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agressie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• agressie

Zat ik hier voor een paar weken terug op te scheppen dat onze pino mij bijna nooit bijt begint het de laatste tijd standaard te worden.

Gebeurd altijd met het uit zn kooi en in zn kooi te zetten. Je raakt het deurtje aan en hij zet zn veren op en begint vrijwel meteen met de aanval. In zn kooi zetten moet ik niet zeggen wat de bedoeling is, bijv lekker naar bed pino, zodra ik hem richting de opening breng komt er een aanval.

Verders bijt hij niet of nauwlijks, als hij al bijt is het niet te vergelijken met de agressie die hij met het in en uithalen vertoont.

Mijn vrouw zegt angst, ik zeg zin doordrijven, meneer wil baasje spelen. Hoe dit gedrag om te keren? Ik weet het niet, ik ben iig van mening dat als meneer er niet via de hand eruit wil hij er gewoon niet uit komt.

Hoe denken jullie erover?

Ik denk inderdaad dat hij probeert zijn zin te krijgen.
    Probeer anders eens of een opstapstok beter werkt.
    Als je hem in de kooi zet kun je misschien eerst laten zien dat je wat lekkers in de kooi hebt gelegd.
    Minni Micky Kimo

Comment

Bedankt voor je reactie, je had het over zn boom? Yvon kwam ook al met die opmerking, hij zou kunnen denken dat ik hem daar dan op wil zetten. Kan me dat niet voorstellen want hij stapt verders doodleuk op mn hand behalve dan het uit en inzetten.

Comment

Kan ook zijn dat hij zijn kooi als territorium ziet.
        Minni Micky Kimo

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X