Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

clickertraining

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • clickertraining

    ik zou graag de papegaai het bijten afleren met de clicker.
    Wat zijn de ervaringen met de clicker en hoe snel leer je het de papegaai het af want wij hebben geen zin meer in het bijten ze bij ons tot bloedens aan toe.
    verder is het een lief beestje en ze praat en fluit veel en leert snel

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door rennie Bekijk Berichten
    ik zou graag de papegaai het bijten afleren met de clicker.
    Wat zijn de ervaringen met de clicker en hoe snel leer je het de papegaai het af want wij hebben geen zin meer in het bijten ze bij ons tot bloedens aan toe.
    verder is het een lief beestje en ze praat en fluit veel en leert snel
    Hallo Rennie,

    Ik meen aardig wat af te weten van "clickertraining" maar het bijten afleren met behulp van clickertraining heb ik nog nooit gehoord.

    Nu heb ik ook best een heel ruime fantasie maar werkelijk ik zou geen manier kunnen bedenken hoe je met de clicker je papegaai duidelijk kan maken dat deze niet mag bijten.

    Er zijn natuurwlijk wel andere manieren om je papegaai het bijten af te leren.
    Snel en een prima reslultaten haal je over het algemeen wanneer je met de "time-out-kooi" werkt.
    Een uitgebreide uitleg over deze methode vind je op www.koppiekrauw.com
    Kijk daar maar bij het hoofdstukje daar over "gedragsproblemen" gaat.
    Trouwens "clickertraining" wordt er ook uitgebreid behandeld.

    Let wel ... deze methode werkt uitstekend, echter wel als men aan een aantal voorwaarden voldoet.
    De allerbelangrijkste voorwaarde is dat jij en je de andere mensen die met de papegaai omgaan uiterst consequent zijn.

    Nu.. ik wens je heel veel succes en hoop nog wat te horen... hoe het allemaal afgelopen is.

    Ohja.... als iemand nog weet hoe je het bijten met behulp van clickertraining af kan leren zou ik dat dolgraag willen eten.

    Groet, Frans
    Last edited by fkbmac; 12-03-08, 17:38.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

    Comment


    • #3
      Hallo

      op deze site doet iemand het wel leren met behulp van een clicker


      http://www.birdtricks.com/

      gr Maurce
      groet Maurice

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Maurice met Paco Bekijk Berichten
        Hallo

        op deze site doet iemand het wel leren met behulp van een clicker


        http://www.birdtricks.com/

        gr Maurce

        Hallo Maurice:

        Heb het bekeken----- 14 minuten lang reclamebabbel---- om voor een kleine 50 Dollar een dvd te kopen.
        Totaal geen echte informatie om je vogel het bijten af te leren en zeker niet met clickertraining.

        Overigens heb ik van deze club wel een dvd over clickertraining maar daar wordt niet met behulp van clickertraining heb bijten afgeleerd.

        Die dvd is overigens best intressant om te bekijken.

        Groet, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X