Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar speelgoed. wat is jullie idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Raar speelgoed. wat is jullie idee?

    ik was overt laatst aan het zoeken op internet voor leuke tips om zelfgemaakt speelgoed te maken voor mijn grijsje
    Ik kwam dus ergens een artikel tegen waar men zei dat je een soort van speelgoed kon maken met hun veren: Als ze grote pluimen/veren verliezen, deze bij te houden en als je er voldoende hebt, ze dan samen te bundelen. Het idee zou dan zijn dat ze een “verenvriend” hebben.

    Ik vond het een beetje een raar idee… wat denken jullie hiervan? Heeft iemand dit al gedaan?
    Ik heb eigenlijk schrik dat dit hem zou aanzetten tot verenplukken. Wat denken jullie daarvan?

    Groetjes

    Linds

  • #2
    Hoi,

    Zelf zou ik dit niet doen, ik ruim alle veertjes, pluisjes, grotere dekveren en slagpennen die ze verliezen op om te voorkomen dat ze op het idee komen om te plukken, omdat het zo leuk is op pennen te knabbelen.

    Mvg. Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

    Comment


    • #3
      Nou ik vind dat ook een raar idee...nee dit zou ik ook niet doen.
      Idd ze zullen het knabbelen leuk gaan vinden en bij gebrek maar aan de vaste veren gaan beginnen...brrrrrr

      Wel leuk om er een hoofdtooi van te maken voor je gaai...hihihi

      Verstuurd vanaf mijn Sony Tablet S met Tapatalk
      Groetjes Marie-Louise en Kippie.

      Comment


      • #4
        Ik vond het ook al zo een raar idee. En ik wil hem absoluut niet tot plukken aanzetten!
        Zo zie je maar dat je best toch wel op je instinct vertrouwt en niet alles direct moet geloven wat er op internet staat.

        Bedankt voor jullie mening!!

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X