Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graven op de bodem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • graven op de bodem

    hallo.

    we hebben weer een vraag.
    onze Coco graaft geregeld op de bodem van de kooi.
    waarom doet ze dat eigenlijk.???

    groetjess paul & Lia.

  • #2
    Jonge vogels doen het graag en veel
    Het heeft te maken met nestdrang

    Oudere vogels doen het voor het plezier.......en voor de aandacht die ze ermee krijgen.....
    Schelden.....wijsvinger...oei,oei.......de veger en blik die komen, de stofzuiger.... allemaal aandacht gericht om MIJ...IKKE...Papegaai

    Comment


    • #3
      haha.

      nou aandacht krijgen ze genoeg,
      maar dan zal ze wat liever tegen mannetje moeten doen.plaats erop jagen.
      dan mag ze nestelen,
      ze kunnen wel samen in de kooi,maar de pop jaagt de man nogal eens op,is een pittige dame.
      maar we zijn ook nog op zoek naar een vast koppel.maar die zijn ook moelijk te vinden.

      groetjess paul & Lia

      Comment


      • #4
        Waarom wil je ze persé bij elkaar laten zitten dan.
        Ik heb hier ook 2 gaaien, maar ze wonen elk in hun eigen aparte villa.
        Waar ze zich niet opgejaagd voelen, waar ze Rustig kunnen slapen en rustig kunnen eten. Zonder constant op hun groepsgenoot te hoeven letten.
        Schijnbaar zijn het geen echte vriendjes.......

        Comment


        • #5
          nee ze zitten niet bijelkaar.
          maar heb de kooien naast elkaar staan,op de hoop dat ze misschien wennen aan elkaar.
          heb ze wel eens bijelkaar gezet maar dan jaagt de vrouw op de man,vandaar,maar ze zitten in ieder eigen kooi.
          ze beginnen wel af en toe te snavelen door de spijlen na elkaar,man probeert ook te voeren,maar de pop graaft regelmatig op de bodem,en dat snapte ik niet.
          maar het beste doen ze communiceren tegen elkaar, ppfff zijn net 2 marktwijven.

          groetjess paul.

          P.S, we zullen nog genoeg vragen hebben,maar daaom zijn we ook hier.dat is juist het mooiste van een forum,

          Comment


          • #6
            mijn grijsje graaft ook op de bodem,ik dacht dat ie in zijn vorig leven een hond moet zijn geweest nu weet ik dat het normaal is!
            groetjes van miranda, binkey en gizmo.

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X