Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waneer begint een papegaai woordjes te leren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    grappig ik ken manus van youtube hij is echt super!
    Wij hebben zelf een grijsje van 9 maanden die zegt jammer genoeg helemaal niks.. hij fluit ook niet..eigenlijk maakt hij helemaal geen geluid, alleen af en toe een klein eendekwaakje, en altijd precies hetzelfde, zelfs dit maar hooguit 5 per dag, dus ik denk niet dat hij zal gaan praten maar we houden hoop.
    Ik draai de filmpjes van manus vaak voor hem, ik hoop dat hij er iets van leert..
    greetje je moet een cd maken van manus, ik zou hem in elk geval meteen bestellen!
    groetjes pipoo

    Comment


    • #17
      hallo allemaal, mijn vraag is over de leeftijd van Bambino (mijn grijzje). de eigenaar zegt dat hij/zij van afgelopen febr. is. dus 6/7 maandjes nu. maar op zijn ring staat deze cijfertjes wie ooooo wie kan me vertellen wat dit betekent? 0298 60 (90?) 110 ???? is dit dan echt 6/7 maandjes oud dan? ik heb hem/haar inmiddels 2weekjes thuis, hij/zij brabbelt wel goed door maar praat nog niet echt duidelijke woordjes.
      aub reacties op mijn vraag over zijn leeftijd en of ik hem nog leren kan praten of .....? danku zeeer voor u reactie dan alvast...

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ilovevampires Bekijk Berichten
        hallo ik had en vraag,wanneer begint[in dit geval een grijsje]woordjes te leren,we hebben gizmo met 9 weken gekregen[hij is nu 7 maanden]hij maakt wel wat geluidjes[bouwvakkers fluitje,oe!oe!,en een soort lazer geweer[pie-pie-pie-pwieuw!wat we hem geleerd hebben,we zeggen wel 100 keer per dag hallo!,mooie binkey,binkey kusje etc, maar dat neemt ie nog niet in zich op.is hij daar nog te jong voor?

        Onze Binkie is 2 jaar en lult de oren van je kop.zegt ook haar eigen naam
        Ik heb filmpjes op youtube staan,misscien dat jullie Binkie dan ook ze eigen naam gaat zeggen(you-tube 68assie)

        veel plezier

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X