Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jong Grijsje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jong Grijsje

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een jong gehaald van 11 weken. Nu vraagt hij alleen non-stop om eten. Ik heb het gevoel dat het enige moment dat hij in mensenhanden is geweest, hij is gevoed. Wanneer ik de kamer uitloop houd het vragen om eten ook op. Dus dat er niet met hem in gespeeld oid. Houd dit vanzelf op na verloop van tijd? Of moet ik daar zelf iets voor doen, zo ja, wat kan ik doen?

Groetjes Anouk

leuk
    ik neem aan dat je hem nog pap moet bijvoeren,maar hij moet ook al wat zelf eten
    als hij helemaal zelfstandig is gaat het vragen om eten ook over
    geef hem gewoon aandacht wanneer jij dat wil en laat hem de rest van de tijd zijn eigen eten ontdekken
    wat geef je hem nu

Comment

Ik voer hem inderdaad pap bij. Zou alleen sochtends en savonds moeten, maar hij had vanmiddag echt honger en probeerde te eten, maar het lukte hem nog niet. Dus heb hem vanmiddag ook wat gegeven. Heb nog eerst banaan geprobeerd, maar ook dat lukte niet. Heb niet t idee dat hij eerder wat anders dan pap heeft gehad.

Comment

Beetje jammer dat de vogels toch nog steeds veel te vroeg worden weggedaan.

Maagoed, je hebt hem nu en zal ermee verder moeten.
        Als jij het gevoel hebt dat ie nog echt 3 x pap nodig heeft, geef hem dat dan.
        Weeg hem elke ochtend voor zijn papje, zo heb je wat houvast.
        Zodra je merkt dat hij met zijn middag of avond papje niet veel eet, laat dan
        het middag papje vervallen en probeer wat andere voedsel te geven, geraspte
        appel door wat ei krachtvoer.
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

daar kan je wel eens gelijk in hebben
          doe het bovenstaande
          je kan ook fijgeprakte banaan of wat van een potje fruit voor baby's door het eivoer doen en eventueel proberen te voeren met een lepeltje
          en zet er ook gewoon een zadenmix oid zodat hij kan gaan oefenen

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X