Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is er een oplossing om schreeuwgedrag en bijten te veranderen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • is er een oplossing om schreeuwgedrag en bijten te veranderen!

    beste papegaia liefhebbers,
    Hopend dat iemand ons kan helpen met onze lieve Boris!
    Onze Boris schreeuwt echt heel veel waardoor het behouden van deze lieverd bijna niet te doen is.
    Dit zal zeker onze fout zijn daar twijfel ik zeker niet aan, en het is ook niet de bedoeling om een nieuwe thuis voor hem te zoeken.
    Wij willen juist onze lieve vriend in ons gezin behouden, en zoeken daarom steeds naar oplossingen maar helaas door onwetendheid blijkbaar de verkeerde.
    Onze Boris is 7 jaar en woont ook vanaf hij ongeveer 12 weken oud is bij ons, het is een voorrecht om voor zo"n prachtdier te mogen zorgen en daar zijn we ons bewust van.
    Ons gezin is een druk gezin en daar zal ook zeker het probleem liggen... Boris is vooral naar mij persoonlijk gericht, dit komt omdat ik het meest thuis ben, hij vertoont bij mij steeds paringsgedrag , de verleiding was groot omdat dit natuurlijk heel mooi is maar gelukkig me hier in kunnen verdiepen dat dit juist fout is en daardoor mij als bezit zou zien. zodra hij dit gedrag vertoond stop ik met aandacht geven . wij lopen tegen het probleem aan dat hij heel veel schreeuwt waardoor wij door dit geluid zelf mega belast raken, dit is niet goed voor ons en zeker ook niet voor Boris. En het gaat om hem, juist willen we goed handelen. Boris heeft een mooie ruime volliere , en kan helaas niet altijd uit zijn volliere omdat hij bijt naar de andere gezinsleden maar ook soms naar mij. we proberen steeds het woord stout te gebruiken als hij iets doet wat niet kan of mag en geven dan geen aandacht en gaat er even een gordijn dicht . misschien helemaal verkeerd.
    nogmaals wij proberen het goed te doen en willen het ook heel graag goed doen, dus mijn vraag is wie kan ons oprecht helpen met goed advies om hoe wel goed te handelen.
    onwetendheid betekend niet dat we niet willen, we staan juist heel erg open te leren het goed te doen.
    alvast dankjewel dit te willen lezen en hoop dat er iemand is die ons goed advies kan geven.
    groet nathalie

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X