Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hansie blijft maar roepen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hansie blijft maar roepen

    goedemidag.

    sinds deze week hebben we een grijze roodstaart echt een schat van een beest alleen sinds deze deze week roept of schreeuwt die steeds een soort roep naar zijn moeder lijkt mij als die dan bij me op mijn hand komt en op schoot om pap te eten ,en daarna is hij stil en gaat lekker slapen

    wat kan dit zijn en hoe krijg je het weg
    echt snerken is het ook niet echt volgens mij wel is die nog maar net 15 weken.

    groetjes bas
    Last edited by kokkie en hansie; 11-10-08, 20:13.

  • #2
    grijsje

    ik denk dat dat normaal is hij of zei zal zeker op zijn moeder roepen en vooral al ie al 16 weken is dat moet normaal over gaan waarom heb je hem zo laat gekregen eigelijk? ik heb mijn grijsje gekregen met 6 weken eigen moest ie 8 weken zijn maar omdat ik ervaaring had met voederen kreeg ik hem eerder mee probeer hier echter niet te veel op te regageren want dan kreigt ie door dat ie aandacht kreigt en heb dan kans dat ie het blijft doen gewoon de tijdt van voederen veel aandacht geven dan op bepaalde tijden nou hoop dat je er iets aan hebt groetjes van mij en

    Comment


    • #3

      wij hadden hiervoor al 9 jaar onze kokkie maar die is helaas vorige week overleden heel erg jammer waar we veel verdriet van hebben nog die kon zo goed praten hij zij hele zinnen , zelfs oostenrijks, en een hele jonge wilden we ook niet omdat er ook een bassethound hier in huis loopt groetjes Bas

      Comment


      • #4
        hallo , eet hij op 15 weken nog pap ? eet hij al pellets of granen , groenten , fruit ?
        Ik wil je niet bang maken , maar kan ook een medische oorzaak zijn , indien niet , gewoon negeren , maar ik zou toch eens naar een vogelarts gaan , ben je zeker dat hij niets mankeerd ,dan kan je overstappen op negeren , kijk maar eens op www.koppiekrauw.com , vind je héél veel tips .
        groetjes
        tel wat je hebt , niet wat je mist .

        Luna , Zazou Yara Charlie

        en Christel

        Comment


        • #5
          hij eet al wat pallets granen en fruit maar nu na z,n pap is hij stil maar hij roept niet heel de dag en m,n moeder heeft door als je negeert en de radio aanzet dat het helpt groetjes bas

          Comment


          • #6
            hey fijn dat ie minder roept nu en vooral na het eten is toch goed en een teken dat ie zijn buikje vol heeft ha ha meschien een tip aleen zaadjes geven of gewoon pagaaien voer en dan kan je smidags een fruit hapje geven ongeweer 8 theelepels want hij moet echt van die pap af hoor gewoon die baby fruithapjes wordt lekker smullen voor hem

            Comment


            • #7
              bedoel je die fruithapjes van olverit /? bas

              Comment


              • #8
                fruithapje

                mag ook van olvit zijn maar ook het winkel merk bvb alberhein want na het open kan je het niet langer als 2 a drie dagen bewaren en niet in de ijskast zetten he gewoon op kamtemprature die van mij kreig het nog af en toe en hij is nu een jaar en vindt het nog lekker en met een theelepel voederen he sukses en je gaai zal het lekker vinden

                Comment


                • #9
                  fruithapje

                  en als je fruithapje koopt let dan er op dat er geen mango erin zit pak iets met sinasapels en bananen erin vinden ze lekker mago absuluut niet ook niet het gewoone fruit van mango kunnen ze dood aan gaan

                  Comment


                  • #10
                    hallo hier een berichtje over onze Hansi , het gaat fantasties met hansi het roepen is zo goed als weg, en hij kan z,n eigen zeer goed vermaken in z,n kooi

                    Comment


                    • #11
                      hey leuk maar ff vraagje had je dat fruithapje al gebrobeerd met hansie fijn dat het met hansie zo goed gaat nu iederdag de zelfde woordjes herhalen groetjes

                      Comment


                      • #12
                        gistermiddag heeft hij z,n fruithapje gehad eerst moest hij het niet toen had hansi het door en vond het vreselijk lekker, was wel even flink aan het piepen er na wou natuurlijk nog meer maar dat mocht niet groetjes bas en hansi

                        Comment


                        • #13
                          jaaaaaaaaaaaaa dat vinden ze super lekker ha ha die twee van mij kreigen het nu nog een keer in de week en ze blijfen het lekker vinden terwijl die andere al 6 jaar is maar als hansi wat ouder is mag je het vers fruit geven kan je nu trouwens ook al proberen met een stuk apel of peer denk dat sinasapel nog wat te zoet is zelf groente vinden ze super spercinbonen wortelen hoe verser hoe beter natuurlijk groetjes piwie

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse

                          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                          Working...
                          X