Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Grijze roodstaart begint te bijten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn Grijze roodstaart begint te bijten

    Hallo,

    Mijn 7 maanden oude grijze roodstaart (Tinka) heb ik inmiddels drie maanden. Hij was eerst prima, maar begint nu met bijten. Wat moet ik doen om dit te voorkomen? Hoer moet ik hier mee om gaan?

    groeten, Janny

  • #2
    Hallo Jannie, welkom op het forum.
    je had problemen met je grijsje, ik kan je advies geven kijk op www.koppiekrauw.com daar ken je heel veel info krijgen.
    groet Gerrit
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

    Comment


    • #3
      Hoi Janny,

      ons grijsje hebben we nou ook 3 maand en is ook 7 maand en ze probeert nou ook te gaan bijten. Op de site staat inderdaad hoe je ermee om moet gaan, maar valt niet altijd even mee!

      groetjes marlies

      Comment


      • #4
        Janny en Marlies,

        Inmiddels zijn we alweer een aantal weken verder en ik ben me eigenlijk benieuwd of jullie al positieve resultaten hebben geboekt?

        Groet, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

        Comment


        • #5
          Hoi Frans,

          Ik denk dat Spikey gewoon haar week niet had, het heeft maar een week geduurd nou is het weer over. ze beet ook niet erg hard, maar wel even goed vast pakken.
          Ze doet het nou alleen als 's avonds de doek over de kooi gaat, dan wil ze niet slapen, dan vertikt ze het om op te stappen, en doet ze dat wel dan houd ze je heel stevig vast in je vinger van Help, laat me niet alleen ik wil niet slapen. Of ze gaat zich verstoppen (lees ze draait zich een andere kant op) en dan denkt ze dat we haar niet zien haha

          Comment


          • #6
            Hallo Melice,

            Fijn om te horen dat alles weer normaal is.

            Groet en succes,
            fkbmac www.koppiekrauw.com

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X