Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de hele dag schreeuwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • de hele dag schreeuwen

    we hebben nu sinds een week een 13 week oude grijze roodstaart en hij is heel tam en leuk maar schreeuwt echt de hele dag door..nu vragen wij ons af of dit wel goed/gezond is?? we voeren hem of haar ook nog 2 keer per dag bij, misschien is het ook wel normaal!? maar wij hebben geen ervaringen met grijze roodstaart dus als iemand ons kan helpen zou fantastisch zijn!

  • #2
    Hallo,

    Is dit echt schreeuwen of zijn dit babygeluidjes?
    Ik heb zelf ook een van 9 weken en die piept zodra ze me ziet en hoord.
    Misschien moet je er een Vogelarts naar laten kijken misschien dat ie anders wat heeft?
    Krijgt ie verder genoeg slaap? Misschien is ie wel sjaggie omdat ie niet genoeg slaap heeft. ( meestal moeten ze rond de 12 uur slapen)

    Groetjes,

    Karlijn!
    sigpic

    Comment


    • #3
      hallo hier scooby ik had een roods maar is weggevlogen nu heb ik treug eentje de haar naam is baby ze is nu 1weken ze piep als ze me ziet

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door daandiana Bekijk Berichten
        we hebben nu sinds een week een 13 week oude grijze roodstaart en hij is heel tam en leuk maar schreeuwt echt de hele dag door..nu vragen wij ons af of dit wel goed/gezond is?? we voeren hem of haar ook nog 2 keer per dag bij, misschien is het ook wel normaal!? maar wij hebben geen ervaringen met grijze roodstaart dus als iemand ons kan helpen zou fantastisch zijn!
        Schreeuwen normaal? nou ja eigenlijk is het maken van geluid niet heel vreemd voor een papegaai. Maar of het voor een huiskamer vogel gewenst is denk ik niet.

        Of je er vanaf kunt komen? Ja zeker dat kan, dit kost veel energie en moeite. Belangrijk is dat je consquent bent en blijft. Kijk op www.koppiekrauw.com en je zult erg veel info vinden wat van belang is bij het hebben van een huiskamer gaai. Ook het schreeuw gedrag kun je vinden.

        Neus er even rond en verteld ons hoe het je af gaat.
        Groet Sam,

        Comment


        • #5
          het schreeuwen kan verschillende betekenissen zijn en is best moeilijk van uit te kijken wat er aan de hand is
          schreeuwen om aandacht????
          schreeuwen om pap?????

          hier moet je duidelijk kijken waar het vandaan komt en waarom.
          schreeuwen om aandacht is af te leren en kan je beter nu aan werken voordat het erger word. kijk eens op www.koppiekrauw.com trefwoord schreeuwen.

          het schreeuwen om pap moet je contact zoeken met je kweker waar je hem vandaan heb.
          Diana DJ sigpic

          Comment


          • #6
            @ scooby
            heb je hem al een week of is hij een week oud??
            Diana DJ sigpic

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X