Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help pipo wil niet uit de kooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Help pipo wil niet uit de kooi

    Sinds dagen wil pipo niet uit de kooi ,
    als ik vraag pipo douchen kruip hij gauw in de kooi als hij boven op de stok zit.
    met de veren om hoog of uit elkaar ik weet niet wat ik moet doen om hem op de opstap stok te krijgen om even buiten frisse lucht hij wil niks
    wie heeft er raad.
    alleen als mijn man thuis komt van zijn werk dan gaat hij op de grond lopen of op zijn knie zitten.

  • #2
    Misschien heb je hem po ergens van laten schrikken/ bang gemaakt
    Even wat terug gaan in de tijd, ms herinner je je iets.

    Comment


    • #3
      Is de vogel niet ziek of iets dergelijks?
      En hoe lang heb je hem al?

      Dit wat je zegt komt mij bekend voor, toen onze Grijze voor mijn vriendin koos en niks meer van mij moest weten. Veren bol en van je af lopen, ging ik door dan was het HAP.

      Comment


      • #4
        Hallo Ninjan,

        Wat je zegt komt mij wel degelijk bekent voor. Misschien weet Pipo wat jij bedoelt met douchen en kan hij die link al leggen. Wanneer Tony (mijn grijsje) in zijn kooi of op zijn kooi zit en ik zeg Tony douchen. Nou dan weet hij niet hoe snel hij zijn kooi in moet komen of blijft hij standvastig in zijn kooi zitten. En soms wil die van mij buiten dat om ook niet uit zijn kooi. Dan is die al uit zijn kooi geweest en heeft hij gespeeld en wat gegeten. En vervolgens gaat die even uitrusten in zijn kooi of zich zelf schoonmaken.

        Ik wil niet zeggen dat het absoluut aan hetgeen wat ik je verteld heb ligt, maar het zou best kunnen dat hij weet wat aan het woord douchen gekoppeld is. Namelijk dat hij zal moeten douchen en dat vindt hij misschien niet zo fijn
        Tony

        Comment


        • #5
          help pipo

          Ja pipo weet die link douchen vond hij altijd fijn,of pipo mee naar buiten dan was hij zo boven en stapte op opstap stok.maar hij is nu een paar dagen niet naar buiten geweest omdat het zo regende en stormde.
          en pipo is 5 jaar oud.kwam hier in huis toen hij 3 jaar was kaal en aan een oog blind bij de andere mevr was hij tegen het raam gevlogen.
          hij is nooit echt tam naar mij geweest.




          Groetjes Pipo Bep
          Last edited by ninjan46; 27-11-09, 06:16.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X