Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare geluiden en vleugels laag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • rare geluiden en vleugels laag

    we hebbe onze chico nu 3 weken hy is 2jaar oud en hy dee straxs heel raar deed zn vleugels heel laag en maakte hijg geluiden en trilde met heel zn lijfje mijn moeder zegt dat dit betekend dat hy me lief vind ik vond het maar raar wete jullie wat dit betekend

  • #2
    ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????/

    Comment


    • #3
      chico
      het klinkt alsof jouw papegaai broeds is, het zal dan wel een vrouwtje zijn. Onze grijze doet dit ook, kijk eens op www.koppiekrauw.nl bij broeds gedrag, hab ik van de week ook zitten zoeken, is een zeer informatieve site.
      sigpicRenske, Frank, Koen & koko

      Comment


      • #4
        hallo chico,

        weet niet waarvoor jou tweede bericht alleen uit ?????? bestaat is daar een reden voor.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5
          ja omdat er niemand reageerde mischien??!!! en chico is een mannetje haha dus kweet ut ook niet..ikzelf ben een vrouw

          Comment


          • #6
            lijkt op baltsgedrag van je grijze,

            wij streven er na, binnen 3 werkdagen antwoord te geven op vragen! en ja we hebben wel meer te doen dan alleen reageren..

            indd koopiekrauw is uitstekend te lezen... staan genoeg tips en truucs
            Diana DJ sigpic

            Comment


            • #7
              hallo chico,

              aangezien uw vraag al op maandagavond(om 22,10) in chat is beantwoord door div mensen lijkt mij de reeks vraagtekens geplaatst vandaag om 11,58 een beetje overbodig.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door chico08 Bekijk Berichten
                ja omdat er niemand reageerde mischien??!!! en chico is een mannetje haha dus kweet ut ook niet..ikzelf ben een vrouw
                www.koppiekrauw.com

                Daar kun je heel veel vinden over de Grijze Roodstaart.
                Misschien kun je ook nog iets aan je type kunsten veranderen, dat leest
                voor ons wat makkelijker.

                Succes ermee.

                Comment


                • #9
                  Hijg geluiden en de vleugels laag.., doet me denken aan een potloodventer die z'n regenjas open doet.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk Berichten
                    hallo chico,

                    aangezien uw vraag al op maandagavond(om 22,10) in chat is beantwoord door div mensen lijkt mij de reeks vraagtekens geplaatst vandaag om 11,58 een beetje overbodig.

                    nou als ik dat serieus moet nemen dat hy verliefd op mij is???? lijkt me niet

                    Comment


                    • #11
                      dan heb je toch echt pech..

                      vogels zoeken een partner om de rest van hun leven mee samen te zijn,

                      als je meerdere vogels hebt, dan kiest hij voor z'n soortgenootje,

                      zijn er geen andere vogels, dan kiest hij voor zijn verzorger.

                      het ziet er misschien allemaal heel leuk en grappig uit, dat gedrag, maar het kan uitlopen tot een onhandelbare papegaai.

                      probeer dit gedrag dus te vermijden, en als hij dit gedrag weer vertoond zul je 'm in z'n (straf) kooi moeten zetten.

                      succes,
                      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                      Comment


                      • #12
                        hallo chico,

                        jammer dat je de antwoorden die je kreeg in chat en van je moeder niet voor serieus aannam maar ja het gedrag van jou vogel is een teken van broeds zijn,teken van genegeheid naar de mens toe.

                        verklaard ook dus waarschijnlijk waarom je ineens weg was zonder wat te zeggen, je dacht niet serieus genomen te worden jammer.
                        ik weet niet alles maar doe mijn best

                        Comment


                        • #13
                          okee dit had ik dus niet verwacht,voelt hij zich eenzaam dan??

                          Comment


                          • #14
                            hallo,

                            hij heeft gewoon paringsgedrag , onze amazone doet net hetzelfde , de eerste keer dat ik het zag ,(lach niet) ,dacht ik dat hij problemen had met poepen, ik naar vogelarts , die man heeft wel wat van me gedacht hoor ! moest er ook omlachen , maar ja nu weet ik het tenminste als hij nog eens zo doet wat het is , en geloof me , hij doet dit nog regelmatig .
                            groetjes
                            tel wat je hebt , niet wat je mist .

                            Luna , Zazou Yara Charlie

                            en Christel

                            Comment


                            • #15
                              hihi oke bedankt ik lach niet hoor je kunt er eigelijk van alles over denke

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X