Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

puk piept tijdens eten en ook daarbuiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • puk piept tijdens eten en ook daarbuiten

    hallo
    k word bekant knetter gek,
    als ik puk (grijze) zn eten geef, blijft hij piepen als hij eet,... is er wat mis? of waarom doet hij dit?
    ook piept hij als ie me ziet, bij mn vader of moeder doet hij dit niet. wat is er gaande??
    hopelijk heeft iemand een antwoord voor me.
    mvg
    Tom

  • #2
    Hoe lang heb jij Puk al, en hoe oud is hij?
    Als jij hem aandacht geeft, is er zeker geen gepiep?

    Comment


    • #3
      ik heb puk al 6 weken, en hij is nu een week of 16/17
      en als ik hem aandacht geef piept hij ook nog.

      Comment


      • #4
        hoi

        toen luna die leeftijd had piepte hij ook de hele tijd
        als ik hem bij me pakte bleef ie aan het piepen het was inderdaad om gek van te worden maar het is eigenlijk vanzelf over gegaan ik weet niet hoe oud hij toen was
        waarom ie het doet ik weet het niet mischien roept ie ze moeder ik weet het niet
        hoop dat je hier iets aan hebt want ik vond het zelf echt vervelend

        groetjes wendy

        Comment


        • #5
          hay hay,

          mijn didi doet dat ook als ik binnen kom na een dagje werken dan begint ze ook te piepen en te dringen bij het deurtje en als hij open is dan gaat ze gelijk op m'n schouder en is het na wat kroelen over ik denk dat ze gewoon blij is om je te zien want bij mijn vriend doet ze het weer niet.

          bij het eten heb ik het dan weer niet maar misschien vind ze het gewoon heerlijk??

          dit is hoe ik het ervaar ik kan je helaas niet echt een duidelijk andwoord geven.

          gr nicky en didi
          I LOVE MY DIDI

          Comment


          • #6
            bedankt voor jullie reacties,
            maar ik zat nog tedenken: zou het kunnen zijn omdat ik puk aan het overzetten ben op pellets?
            mvg
            Tom

            Comment


            • #7
              Onze Kareltje is nu negen maanden en hij piept (sinds een paar weken)ook regelmatig. Hij vraagt daarmee om aandacht. We negeren het zo veel mogelijk zodat hij er geen succes mee heeft. Daarmee hopen we dat het vanzelf overgaat.

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X