Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gedrags consulent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • gedrags consulent

    Ondanks dat wij twee hele lieve gaaitjes hebben, worden we toch wel een beetje knetter gek van onze Flipper, die blijft schreeuwen.
    Helaas komen we er maar niet achter wat het nu is.
    Zodra hij echter een tijd in de gang staat (zonder prikkels en volledig rust zeg maar) houdt het op.
    Zodra er echter aandacht, geluid of beweging is, begint hij weer.
    Nou is het houden van een papegaai niet bedoelt, om hem in de gang te laten staan.

    We zijn er dan ook 100 % zeker van dat WIJ iets fout doen.
    Alle tips die we krijgen proberen we uit, maar helaas.....

    Daarom wil ik dan ook graag naar een gedragsconsulent, zodat hij/zij ons kan leren wat we anders moeten doen.

    Wie heeft er ervaring met zo'n consulent, wat zijn de kosten ongeveer en heeft het geholpen???
    Graag hoor ik alle ervaringen, goed en slecht, zodat we snel ergens een afspraak kunnen maken.

    Want wat we niet willen is een ongelukkige gaai en daardoor wij ongelukkig!!

  • #2
    Heey!
    Goed idee om er hulp bij te halen, daar zit ik ook over te denken wat betreft de eenkennigheid van mijn gaai al denk ik niet dat daar wat aan te doen is. Ik heb wel gehoord dat bij Dieca een gedrags consulent kan doen kost 50€ en dan neemt ie alles door en geeft ie tips. Ook heb ik gehoord dat er echte gedrags consulenten zijn die hier verder in door geleerd zijn. En die zul je even moeten googlen heb wel wat namen gehoord van Bert van Lorre en Co. Maar eigenlijk weet ik ze niet meer hihi :$

    Ik ben heel erg benieuwd of jullie het kunnen vinden waar het in zit en wat de kosten zijn zo een beetje! Ik hoor graag hoe het verloopt
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      Hoi,
      We zijn bij Dieca geweest, het verslag hiervan staat bij mn dagboek.
      Kosten € 50,- maar ze nemen wel de tijd.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X