Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roode staartje uitplukken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • roode staartje uitplukken?

    hallo allemaa,

    heeft iemand ervaring met dit gedrag? bambino zat bij me en hem/haar zag ik de ene van haar/zn roodestaartje uitplukken verder mankeert hem/haar nix, eet goed druk met haar/zijn speelgoed brabbeld etc. maar dit gedrag is teleurstellend (ik heb hem/haar inmiddels als 4 weken thuis en hij/zij is van febr. dit jaar)
    graag reactiesss aub. en wat moet ik doen om dit te voorkomen en niet dat zij verder hiermee groeite met plukken....

    alvast bedankt, groetjes

  • #2
    hallo
    als het maar 1 veertje is zou ik me er niet zo druk om maken dat kan altijd wel dat er eentje los zit hij komt mischien ook al bijna in de rui.
    gewoon even in de gaten houden
    groetjes wendy

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door wendy vd kuijt Bekijk Berichten
      hallo
      als het maar 1 veertje is zou ik me er niet zo druk om maken dat kan altijd wel dat er eentje los zit hij komt mischien ook al bijna in de rui.
      gewoon even in de gaten houden
      groetjes wendy

      bedankt voor je reactie, maar er lag al nog eentje in zijn/haar kooi en eentje zach ik zelf uittrekken/plukken vandaar schrok ik me en haar/hem gelijk in zn time out kooi beland zo dat hij/zij dit ook als een ongewenst gedrag interpreteert..., hopelijk meer reactiesssss (maak ik me zorgen erover...)

      groetjes

      Comment


      • #4
        mesen dit heb ik verder nagevraagd en dit is geen drama ik maakte druk om niets!! bedankt voor jullie reacties

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X