Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen vakantie, Vogelhotel of oppas aan huis? Ervaringen delen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij weet jij niet zeker wat je nu echt moet doen,dan zou ik lekker thuisblijven.Ik ben ook zo'n muts die denkt dat je zelf het beste voor je dieren kan zorgen,en maar denken tijdens de vakantie of ze het wel goed zullen hebben......

Hoop voor je dat wij het je niet nog moeilijker maken
    Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
    en Magnum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Django Bekijk Berichten
      Ik weet het, ik heb er ook genoeg over gelezen, maar ik vraag me gewoon af of er ook positieve ervaringen zijn betreft vogelpensions etc.
      Direct negatief doen is te makkelijk

Bedankt voor je reactie alsnog

Mijn beste,

dit heeft niets te maken met negatief doen , wel met realisme.

Een pension is een verzamelplaats in dit geval een verzamelplaats waar kromsnavels bij elkaar komen.
      Een minder slecht pension zal misschien gezondheidsverklaringen eisen mbt PBFD, PDD etc. alleen ik heb nog nooit van zo'n pension gehoord jij wel?
      Maar zelfs als er een pension zou zijn met dergelijke eisen houdt dat pension nog steeds geen rekening met incubatietijd (van 4 weken tot 4 maanden ongeveer).
      Mijn argument is dus dat geen enkel pension honderd % te vertrouwen is als er meer dan 1 kromsnavel wordt gehuisvest.
      Mocht je denken dat het allemaal wel meevalt met besmettelijke ziektes wil ik je meegeven dat ca 25% van de diverse commerciele kwekersbestanden volgens een vooraanstaand vogelarts besmet zijn met een zeer besmettelijk virus en dat 75% van de onze jonge papegaaien uit dit soort kweekbestanden komt,

mvg Araman en natuurlijk Frank

Comment

Optie D?

Mee nemen op vakantie.

Mijn OScar is vorig jaar mee gegaan naar zuid frankrijk, dit jaar gaat hij wederom mee naar Italie, volgende week zelfs al.

Werkt voor mij perfect, beestje zit de hele dag buiten en heb een mooie reistas voor onderweg en als we even op de struin gaan.

En als we er zijn vouw ik een bench uit, pleur er wat takken in en hij heeft ook vakantie!

SAM_0365.jpg
        Oscar

Comment

Geen reacties meer gelezen, mijn Oscar is inmiddels al weer 2,5 week mee geweest naar italie. Hij heeft het zo leuk gehad!

IMG_1133.jpgIMG_1144.jpg

Dus neem gewoon je beestjes mee op vakantie en iedereen is tevreden
          Oscar

Comment

Het zal wel te laat zijn maar hier mag ook gerust een vogel logeren hoor (alleen volledig getest!). Ik woon in Brabant en heb meerdere vogels, die al gewent zijn aan af en toe een logeetje.
            Nikki
            Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marklwd Bekijk Berichten
              Geen reacties meer gelezen, mijn Oscar is inmiddels al weer 2,5 week mee geweest naar italie. Hij heeft het zo leuk gehad!

[ATTACH=CONFIG]9200[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9201[/ATTACH]

Dus neem gewoon je beestjes mee op vakantie en iedereen is tevreden
              Dat is mooi! Misschien is het wel informatief voor anderen om erbij te vermelden hoe je dit met gezondheidsverklaringen etc hebt gedaan.. :-)
              http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

geweldig zeg..! mee nemen op vakantie haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                  Dat is mooi! Misschien is het wel informatief voor anderen om erbij te vermelden hoe je dit met gezondheidsverklaringen etc hebt gedaan.. :-)
                  Ja dat is waar, je kan hem niet zomaar meenemen

Je moet een gezondheisverklaring krijgen van een VA, ook is het verstandig om bewijs kwa fotos of andere documenten dat je de vogel al langer in bezit hebt.

Ik weet niet of jullie nog andere dingen mee hadden maar dit was voldoende voor Frankrijk én Italie.
                  Oscar

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X