Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rockey en zijn veren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockey en zijn veren

    onze kleine rockey wordt 09 september 1 jaar. Nu maak ik me een beetje zorgen om Rockey want het zit namelijk zo. Rockey heeft sinds 3 weken alleen maar hele
    kleine rode staart veertjes, en hier en daar breekt er af en toe een grijze veer af. Nu is mijn vraag of Rockey in de Rui kan zitten of dat er iets anders is?
    verder is Rockey bang voor water(al gaat hij wel 1 keer in de 2 dagen mee in de douche. Maar hij blijft het maar verafschuwen. Zijn hier misschien tips over om het minder eng en verschrikkelijk voor hem te maken?
    Rockey

  • #2
    Hallo Rockey,

    Het kan zijn dat je gaai nu zijn 1e rui meemaakt (hij is nu 1 jaar toch??), houd het maar even in de gaten..Als het niet verbeterd kun je altijd nog even een vogelarts inschakelen. Als zijn conditie ook verslechterd is, moet je natuurlijk meteen actie ondernemen!
    V.w.b. de watervrees...tsja, ik heb zelf 2 grijzen; de 1 vind het douchen (op zijn tijd dat wel ) geweldig en de ander moet er niet zoveel van hebben. Ik zou vooralsnog gewoon nog even stug volharden en proberen het spelenderwijs wat leuker voor hem te maken. Ook nat-sproeien met een plantenspuit is goed hoor!

    Comment


    • #3
      oke bedankt voor de tips.

      nou een plantenspuit is bij hem helemaal uit den bozen. dan wordt hij heel kwaad. ja rockey is nu bijna 1 jaar.

      Rockey is een geweldig mannetje maar alleen het douchen gaat niet zo goed. Natuurlijk blijf ik proberen.


      groetjes,
      Rockey

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X