Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

naaktoogkaketoe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• naaktoogkaketoe

Weet iemand een goede kweker van naaktoogkaketoes?

groetjes,
    Gitte, Rico en Indy
    Groetjes Gitte, Rico & Indy

naaktoogkaketoe

Oorspronkelijk geplaatst door gitte Bekijk Berichten
    Weet iemand een goede kweker van naaktoogkaketoes?

groetjes,
    Gitte, Rico en Indy
    Ik zag dat er jonge naaktogen zijn bij Enjoy Parrots in Rijswijk.
    Heeft er iemand ervaring met deze zaak?

Comment

Dat heette voorheen 4animals, veel slechte betivhten over gehoord en gelezen.
      Prebeer eens bij Hareco in Sliedrecht.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

oei oei, de naam 4 animals, ik krijg acuut rillingen. Blijf hier heel ver vandaan.

Vraag eens aan astrid kaketoe via facebook, zij kweekt en heeft vele contacten.

Ik ben nieuwsgierig van aard, waarom een naaktoog kaketoe?
        succes

Comment

naaktoogkaketoe

Ik weet genoeg over die 4animals. Bedankt voor de waarschuwingen.
          Ik heb een zwak voor een naaktoogkaketoe. Ik vind ze gewoon mooi.
          Ze schijnen ook heel erg lief te zijn, maar ze zijn bijna niet te vinden.
          Dieca en Hareco hebben ze niet. Toch is even op Facebook kijken.

Comment

ik heb zelf een koppel naaktogen maar heb er nog geen blok bij en weet ook niet of ze dan ook echt een kweek koppel zouden gaan vormen,ze zitten nu al wel een poosje samen
            mijn kaketoe blok is in gebruik door mijn edels dus zou ik een ander geschikt moeten maken want daar zijn wel specifieke eisen aan voor kaketoes
            ze zijn leuk en voor kaketoes erg rustig,behalve als de man denkt dat er gevaar dreigt haha
            de meeste mensen denken dat ze heel lelijk zijn maar dat vind ik helemaal niet,ze zijn zo mooi als je goed naar de kleuren kijkt,het roze in de kuif ed,en mijn mannetje is super een super kroeldoos voor mij,mijn popje is meer van de mannen

Comment

Naaktoogkaketoe

Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
              ik heb zelf een koppel naaktogen maar heb er nog geen blok bij en weet ook niet of ze dan ook echt een kweek koppel zouden gaan vormen,ze zitten nu al wel een poosje samen
              mijn kaketoe blok is in gebruik door mijn edels dus zou ik een ander geschikt moeten maken want daar zijn wel specifieke eisen aan voor kaketoes
              ze zijn leuk en voor kaketoes erg rustig,behalve als de man denkt dat er gevaar dreigt haha
              de meeste mensen denken dat ze heel lelijk zijn maar dat vind ik helemaal niet,ze zijn zo mooi als je goed naar de kleuren kijkt,het roze in de kuif ed,en mijn mannetje is super een super kroeldoos voor mij,mijn popje is meer van de mannen

Zou je mij op de hoogte kunnen houden mocht je jonge naaktogen krijgen

Comment

ik verwacht er niks van maar wie weet
                kzal eens kijken om een blok voor ze te gaan maken als de drukke dagen voorbij zijn

Comment

Ik heb eindelijk een kweker gevonden. Ze zijn nu 8.5 week oud
                  de kweker houd mij elke week op de hoogte.

Comment

Leuk, succes
                    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                    X