Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogel naar binnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vogel naar binnen

Hallo
    Ik ben Arie heb sinds kort een koppeltje rose kaketoes hebben een dag of 4 binnen gezeten,vandaag voor het eerst naar buiten maar gaan niet meer naar binnen .heeft iemand tips om ze binnen te krijgen.Heb het al met voer geprobeerd en er is volop licht in de binnen kooi maar zitten buiten lekker op de stok.
    Arie

die van mijn slapen altijd buiten .en in de ochtend als uk ga voeren komen ze binnen om te eten en dan snel weer lekker buiten .behalve als het te warm is dan zoeken ze de schaduw van het binnen verblijf op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tootie Bekijk Berichten
      Hallo
      Ik ben Arie heb sinds kort een koppeltje rose kaketoes hebben een dag of 4 binnen gezeten,vandaag voor het eerst naar buiten maar gaan niet meer naar binnen .heeft iemand tips om ze binnen te krijgen.Heb het al met voer geprobeerd en er is volop licht in de binnen kooi maar zitten buiten lekker op de stok.
      Arie

Uitsluitend binnen voeren op een tijdstip dat je ze naar binnen wil hebben.
      Niet teveel voer geven waardoor ze trek hebben op het moment dat je ze gaat voeren.

Lees ook eens volgende link:

http://www.koppiekrauw.com/Gedrag-pa...en-voliere.htm

Succes, Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

bedankt voor de reacties,gaat prima met de vogels nu .
        zijn goed gewend en gaan vanzelf naar binnen.
        Groetjes Arie.

Comment

ik jaag ze zomers om ± 21,00 uur naar binnen met een waterstraal en laat ze s'morgen vroeg om 7.30 uur er weer uit.

Na een paar keer weten ze het en gaan ze naar binnen als ik de slang pak.

Ed
          Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.

http://home.kpn.nl/bakk4330/

dit wordt mijn nieuwe site:
          www.burdies-papegaaien.nl

4x 5 x 1 x 1 x
          en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X