Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte Kakatoe gezocht voor foto!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Witte Kakatoe gezocht voor foto!!

Hallo,
    Ik ben een 3e jaars student fotografie op de kunstacademy in Den Haag. Ik ben op zoek naar een witte Kakatoe. Het word een portret foto van de kakatoe die een sieraad draagt. Heb jij een kakatie? vind je het leuk om hem door mij te laten fotograferen en woon je in de omgeving van Amsterdam? Laat het me weten! ik kan geen vergoeding geven maar hopelijk wel een leuke foto van je kakatoe!

voor een paar foto's kan je kijken op jasperabels.carbonmade.com
    jasperabels@gmail.com

Gr Jasper

Ik zou je graag helpen, alleen mijn kaketoe is kaal op de borst, daar heb je niet veel aan vrees ik ?
    Makkelijk is ie wel, mijn dochter heeft al eens een ketting bij hem omgedaan en hij bleef gewoon zitten

Comment

Neem anders even contact op met;

http://www.dierencasting.nl/ Animaux zij zijn wellicht ook bereidt je te helpen!
      sigpic

Comment

Wij hebben wel een witkuif, goed tam en je kan er alles mee doen.
        Alleen moet je ervoor naar Limburg komen (Sittard).

Comment

Beste mensen

Heeft men jullie nog netjes wat laten weten??

Henk

Comment

Niks gehoord

Comment

Oke zal eens vragen of ze ook netjes willen reageren al ze een oproep plaatsen

Henk

Comment

Toch raar, als je iets zoekt en je reageert dan niet op een aanbod ?

Maar kom ik vaker tegen hoor. Mensen hebben een noodgeval met hun vogel, melden zich aan met een vraag, krijgen een aantal tips, maar je hoort nooit meer hoe het is verlopen

Comment

Hallo,

dank je voor de tips en aanbiedingen!! heb eigelijk alleen in mijn mail gekeken dus niet alle reacties gezien! mijn excuses! Limburg is voor mij te ver en voor Animaux moet je betalen, en ben een student dus geen groot budget. Hoop dat ik nog wat reacties krijg hier!

ga het hier wat vaker in de gaten houden! sorry!

Gr Jasper

Comment

Is een zalmkleurige ook goed?Je kunt 'm in fotoshop altijd wat oplichten.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                    X