Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rose kakatoe in de regen wauw !!! En visite

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rose kakatoe in de regen wauw !!! En visite

Bibi gaat elke dag mee onder de douch dat vind ze heerlijk
    maar in de regen vind ze ook echt genieten !!

Ook krijgt bibi een paar x per week visite van Bennie boy Bennie is 5 maanden
    en van me vriendin die bij mij aan de overkant woont ze was zo gek op bibi dat ze er voor gekozen heb ook een rose te nemen wat dus heel gezellig is voor bibi

Bijgevoegde Bestanden

Wat een leuke foto's! Bibi zie je echt genieten!
    Leuk ook voor haar dat ze toch een speelkameraadje heeft nu!

(bedankt nog voor de leuke kooi! Onze Nobbie vind hem helemaal leuk! )
    Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluerio Bekijk Berichten
      Wat een leuke foto's! Bibi zie je echt genieten!
      Leuk ook voor haar dat ze toch een speelkameraadje heeft nu!

(bedankt nog voor de leuke kooi! Onze Nobbie vind hem helemaal leuk! )

Hoi
      wat leuk dat je een reactie set
      Is de wereld toch klein hè , je wist gelijk dat het over Elvis ging
      Fijn dat nobbie er blij mee is hij heeft ruimte genoeg heerlijk voor hem
      ja bibi in de regen is zo n mooi gezicht dan zet ze der hele veren pak op en lijkt wel twee keer zo groot en is dan aan het praten en zingen zo leuk ben in love op der ha ha
      En zeker super dat ze toch een vriendje heb is echt leuk
      heb jij ook foto s van je vogels ? Ben wel nieuwschierig
      Gr. Kim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kimmy Bekijk Berichten
        Hoi
        wat leuk dat je een reactie set
        Is de wereld toch klein hè , je wist gelijk dat het over Elvis ging
        Fijn dat nobbie er blij mee is hij heeft ruimte genoeg heerlijk voor hem
        ja bibi in de regen is zo n mooi gezicht dan zet ze der hele veren pak op en lijkt wel twee keer zo groot en is dan aan het praten en zingen zo leuk ben in love op der ha ha
        En zeker super dat ze toch een vriendje heb is echt leuk
        heb jij ook foto s van je vogels ? Ben wel nieuwschierig
        Gr. Kim
        Haha, de wereld is zo zeker klein! En het verhaal van Elvis kon gewoon niet missen, en ik moet zeggen nu ik er een plaatje bij heb, is het verhaal van Elvis ook veel beter te begrijpen.
        Maargoed, je had eigenlijk dus een filmpje van haar moeten maken ipv foto's, nu missen we het geluid

Ik heb eigenlijk niet veel foto's online staan van me gaaien zie ik net. Het enigste wat ik op dit forum kan vinden is dit :
        https://www.papegaaienforum.nl/showthread.php?t=258673
        Het wordt blijkbaar dus tijd dat er nieuwe foto's komen En ik weet dat ik me moet schamen, maar van nobbie heb ik eigenlijk nog helemaal geen foto's.. hihi!
        Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluerio Bekijk Berichten
          Haha, de wereld is zo zeker klein! En het verhaal van Elvis kon gewoon niet missen, en ik moet zeggen nu ik er een plaatje bij heb, is het verhaal van Elvis ook veel beter te begrijpen.
          Maargoed, je had eigenlijk dus een filmpje van haar moeten maken ipv foto's, nu missen we het geluid

Ik heb eigenlijk niet veel foto's online staan van me gaaien zie ik net. Het enigste wat ik op dit forum kan vinden is dit :
          https://www.papegaaienforum.nl/showthread.php?t=258673
          Het wordt blijkbaar dus tijd dat er nieuwe foto's komen En ik weet dat ik me moet schamen, maar van nobbie heb ik eigenlijk nog helemaal geen foto's.. hihi!
          Ha HA HA tijd voor foto s dus
          Leuke foto s zo lekker in je nek in het zonnetje prachtig
          ik neem bibi ook vaak mee aan der tuigje ze gaat altijd mee de kinderen naar school brengen en ophalen dat vind ze geweldig ! Krijgt dan veel aandacht van alle kinderen
          ja der had beter een filmpje opgekunt HA HA wat jammer is dat dit mij niet lukt met iPad of telefoon
          misschien zie ik nog is mooie foto s van je gaaien voorbij komen

gr kim

Comment

Mijn Rose Kaketoe is een bazinnetje, de kleinste van mijn drie papegaaien. De andere twee, een Coffins kaketoe en een Grijze Roodstaart hebben ontzag voor haar.
            Als ze op ze afkomt, regelmatig komt ze als een jager op hen afgevlogen gaan ze doorgaans opzij. Af en toe laten ze horen hier niet van gediend te zijn maar hebben respect voor haar.
            Echt vechten doen ze niet, af en toe happen ze wel naar elkaar maar het eindigt altijd met het nemen van enige afstand.
            Heel triomfantelijk begint Rosie, zo heet ze, dan te kwetteren en met haar kop, kuif op, op en neer te bewegen als blijk van overwinning.

Ondanks dat het alle drie vrouwtjes zijn heeft de Coffini een mannelijke naam, Kareltje. Ook de Grijze Roodstaart heeft nu niet bepaalt een vrouwelijke naam meegekregen, Herby.
            Herby is de rustigste van de drie en fluit regelmatig prachtige eigen gemaakte liedjes. Op momenten dat ik, al is het maar even, de kamer verlaat fluit hij een riedel die je zou kunnen omschrijven als "waar ben je nou". Dat is vaste prik.

Kareltje is de enige die enkele woordjes zegt. 's Morgens zegt zij; "lekker geslapen?" Echter ook op de vroege morgen ; "weltrusten lekker slapen".
            Ze doet het ook op momenten die wat beter passen, ben je net ingedommeld roept ze "lekker slapen?", ja dank je wel ik was net weg.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X