Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wormpjes?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wormpjes?

Beste dierenvrienden,

Dit weekend pas ik op de valkparkieten van een vriendin.
    Nu zag ik iets dat op wormpjes leek in de waterbakjes.

Zelf heb ik natuurlijk te weinig verstand van deze beestjes om een goede beoordeling te maken.
    Natuurlijk wil ik wel dat ze zich goed en gezond voelen! De vriendin komt pas over een weekje terug van vakantie, dus ik hoop met jullie hulp uit te vinden of ik actie moet ondernemen

Zouden dit wormpjes kunnen zijn? Zie filmpjes (online via Vimeo, veilige streaming links)

(1)
    https://vimeo.com/446219280
    (2)
    https://vimeo.com/446220164

Groetjes,
    Remco

Ik denk eerder dat het de poepjes zijn van de vogels. Even extra schoonmaken dus
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Ik denk eerder dat het de poepjes zijn van de vogels. Even extra schoonmaken dus
      Dankje voor de snelle reactie! Ik maak de bakjes nu dagelijks schoon en ze krijgen elke dag vers water

Het is een nieuw valkje dus vandaar dat ik even extra alert ben. Ze is niet mager en komt zeker niet minder energiek over, dus ik ben wel weer gerust. Ik hou het in de gaten!

Doedels!

Comment

dat denk ik ook en bij twijfel bakje even weg zetten en kijken of ze bewegen doen ze dit niet dan giet je voorzichtig het op een plankje en drukt dan het poepje/wormpje plat gaat dit simpel dan is het poep.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten

dat denk ik ook en bij twijfel bakje even weg zetten en kijken of ze bewegen doen ze dit niet dan giet je voorzichtig het op een plankje en drukt dan het poepje/wormpje plat gaat dit simpel dan is het poep.
          Goed idee, als ik weer op ze moet passen en ik kom dit weer tegen zal ik dat zeker doen. Het is erg goed gegaan met de twee belhamels vorige week. Als ik ze net zoveel aandacht kon geven als die vriendin, had ik zeker een paartje geadopteerd.

Bedankt voor de reacties!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X