Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chili tegen spiegel gevlogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Chili tegen spiegel gevlogen

Hallo...

Ik weet ff niet wat ik moet doen.
    Chili is tegen een spiegel gevlogen en vervolgens geland met een hoop herrie.
    We hebben hem opgepakt en hij reageert gewoon op geluid enzo, kuif netjes omhoog enzo.
    Alleen zijn snavel sluit niet goed meer... hij bijt wel gewoon als het moet.
    Maar nu heeft hij zeg maar een onderbeet.

Ik weet echt niet wat dit is en wat ik ermee moet (ben natuurlijk wel een weekend-DA/VA aan het zoeken).

Weet iemand wat het is en of het weer over gaat?
    Groetjes Jamie
    FuzzyChiliTaco

Update:

Het gaat weer helemaal goed met chili!
    hij was gewoon geschrokken gelukkig!!!
    FuzzyChiliTaco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jamie Bekijk Berichten
      Update:

Het gaat weer helemaal goed met chili!
      hij was gewoon geschrokken gelukkig!!!
      gelukkig te horen!
      Ellen & her Parrots

Comment

Leer je vogel de spiegels en ramen in je woning goed kennen. Toon hem duidelijk waar de spiegels en ramen zijn, betast ze en laat hem er ook met zijn snavel tegen tikken, zodat hij leert wat een raam of spiegel nu net is!
        Spiegels en ramen kunnen gevaarlijk zijn voor vliegende vogels, maar het gote voordeel is wel dat papegaaien intelligent genoeg zijn om te leren wat een spiegel is!

p.s.: vuile ramen en spiegels helpen ook om ze zichtbaar te maken voor je gevleugelde vriend!
        http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
        Papegaaienpsychologie:
        Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
        http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X