Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afmetingen kooi kaketoe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Afmetingen kooi kaketoe

Hallo,

Ik wil ook een kaketoe kopen en weet niet echt welke de geschikte kooien zijn voor een kaketoe.
    Waar hebben jullie jullie kaketoe gekocht? welke kooi hebben jullie? Hoeveel koste jullie kaketoe en kooi?
    Waar zou ik heb het best kunnen kopen?

Quinteee
    Parrots; It's Not A Hobby, But A Way Of Handle

Hoi Quinty,

Heb je zowiezo wel ervaringen met papegaaien? Of wordt dit je eerste vogel?
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
      Hoi Quinty,

Heb je zowiezo wel ervaringen met papegaaien? Of wordt dit je eerste vogel?
      Ik heb al een grijze roodstaart gehad.;

Comment

Ah ok, want een kaketoe is niet echt een vogel voor een beginner, vandaar mijn vraag.
        Maar om op jouw vraag een antwoord te geven; een kooi kan niet groot genoeg zijn voor een kaketoe, het zijn echte acrobaatjes en hebben veel, heel veel knaagmateriaal nodig in de kooi. En als je thuis bent, zoveel mogelijk uit de kooi laten.
        Heb je al een kooi op het oog?

Comment

Ah ok, want een kaketoe is niet echt een vogel voor een beginner, vandaar mijn vraag.
          Maar om op jouw vraag een antwoord te geven; een kooi kan niet groot genoeg zijn voor een kaketoe, het zijn echte acrobaatjes en hebben veel, heel veel knaagmateriaal nodig in de kooi. En als je thuis bent, zoveel mogelijk uit de kooi laten.
          Heb je al een kooi op het oog?
          Nhee.. nie écht maar wt jij een kooi die ht gd dt by de kaketoe's
          En waar heb jij jouw kaketoe gekocht..?

Comment

Voorbeeldje: http://www.happybird.nl/?page=koopjes&artikel=93005 Dit zou een redelijke kooi zijn voor een middelmaat kaketoe.

Zelf zitten mijn kaketoes buiten en de 2 die binnen zitten, heeft 1 ervan een voliere van 150x150x215 (moluk) en de witkuif een Montana van 1x1x150.

Als je maar ongeveer 1m3 per kaketoe neemt.

Wat voor kaketoe zoek je dan? Mijn witkuifjes heb ik ooit (10 jaar geleden) bij een hobbykweker gekocht en mijn Molukken bij Happybird.
            Verder heb ik 2 huiskamervogels overgenomen. Nu kweek ik zelf witkuifkaketoes.

Het beste kun je zowiezo bij kwekers rechtstreeks kopen, dit scheelt vaak veel centen. Let er wel op dat de kaketoe wordt getest op de bekende ziektes: PBFD, Polyoma, Chlamydia en PDD/KDS.

Comment

Voorbeeldje: http://www.happybird.nl/?page=koopjes&artikel=93005 Dit zou een redelijke kooi zijn voor een middelmaat kaketoe.

Zelf zitten mijn kaketoes buiten en de 2 die binnen zitten, heeft 1 ervan een voliere van 150x150x215 (moluk) en de witkuif een Montana van 1x1x150.

Als je maar ongeveer 1m3 per kaketoe neemt.

Wat voor kaketoe zoek je dan? Mijn witkuifjes heb ik ooit (10 jaar geleden) bij een hobbykweker gekocht en mijn Molukken bij Happybird.
              Verder heb ik 2 huiskamervogels overgenomen. Nu kweek ik zelf witkuifkaketoes.

Het beste kun je zowiezo bij kwekers rechtstreeks kopen, dit scheelt vaak veel centen. Let er wel op dat de kaketoe wordt getest op de bekende ziektes: PBFD, Polyoma, Chlamydia en PDD/KDS.
              Hoeveel kost bij jou een witkuifkaketoe?

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X