Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het voer van mijn lori

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• het voer van mijn lori

goeie dag ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van mijn lori sjakie hij is nu 11 maanden weet niet of het een mannetje of een vrouwtje is.
    de mensen waarvan ik hem heb overgenomen hebben hem zitten op nutribird a21 maar dit is toch alleen voor jonkies of niet ?
    graag zou ik hier antwoordt op willen krijgen eventueel aanraders voor ander voer plus de winkel waar het tekoop is online? of in de buurt van ridderkerk.
    groetjes laura

lori voer

Hallo Laura, ik heb hier het adres van scenic.
    www.scenic.birdfood.nl
    Hier hebben ze het voer voor de lori.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    En veel plezier met je lori.
    groetjes van Ziyal

Comment

hoii,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

je kan je lori ook op pellets overzetten, het voordeel daarvan is, is dat de ontlasting niet meer zo dun is, en dat scheelt weer poetswerk.

ps.
      ik zag op je profiel dat je ook een alexanderparkiet hebt,
      leuk, ik heb er ook een, er zijn niet veel mensen op het forum met een alexander, dus vandaar dat ik het zeg. ;p
      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Ik had begrepen dat je niet alle loriĀ“s op pellets kan overzetten ? maar weet hier ook het fijne niet van.
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

Comment

sjakie de lori en voer

ja over die pellets heb ik ook wat gehoord maar zou fijn zijn als ik daar wat meer zekerheid over kon krijgen voor ik het uit probeer.
          en wat de naam er van is dan kan ik het misschien door mijn eigen dieren speciaal zaak laten bestellen.

de alexander parkiet hebben wij 2 weken geleden over genomen van een man die op dit moment op sterven ligt was een beetje noodzaak dat zij een nieuw huisje zou krijgen aangezien er al 3 weken niemand thuis was alleen om even snel te voeren .
          ze is goed tam en is van 2006 ze komt bij me geeft kusjes drinkt uit mijn glas we hebben haar nu samen met onze halsband parkiet zitten daar is ze helemaal smoor verliefd op jammer dat het halsband parkietje nog te jong is haha krijg je leuke combi en het halsband parkiet mannetje is nu 8 maanden en is haar ook vollop aan het versieren zich helemaal groot aan het maken terwijl hij nooit groter als haar zal zijn haha.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X