Ik heb hulp nodig ik heb een lori van 1.5 jaar duidelijk een man en sinds anderhalve week mag ik niet meer weg van hem. Hij blijft schreeuwen maar echt hard vanaf het moment dat ik op sta tot ik naar bed ga zodra ik uit zijn zicht ben begint hij te schreeuwen .als hij eruit is en bij mij zit mag mijn vriend niet in de buurt komen want dan valt mijn lori hem aan .wat kan ik voornamelijk aan het schreeuwen doen anders krijg ik dalijk problemen krijgen met mijn buren .
X
-
sjakie
hoi ik heb sjakie via marktplaats overgenomen dus weet helaas niet waar hij als baby gekocht is.(wel ergens in rotterdam maar weet niet waar )
In antwerpen zit een goeie lori kweker maar je ziet ze ook regelmatig op marktplaats.
en lori's zijn indd net kinderen maar tot mijn grote spijt begint sjakie zo ontzettend veel herrie te maken dat mijn buren er zelfs last van hebben .
sjakie bleek een vrouwtje na we haar hadden gesext dus ik ben niet haar vrouwtje hahaha.
Zelfs nu ik er een tamme man bij heb gekocht blijft ze de hele dag om aandacht schreeuwen daar in tegen heeft het mannetje dit helemaal niet wil wel graag de kooi uit maar vraagt er niet om en loopt ook niet zo te schreeuwen.
het doet echt serieus pijn aan je oren dus weet waar je aan begint.
ik ga nu kijken of ik haar door middel van een grotere kooi te geven in de hoop dat ze zo wat meer energie kwijt kan raken en daardoor niet meer zo gaat schreeuwen dit gedrag vertoont ze ook pas eigenlijk een aantal weken terwijl er niets veranderd is aan de situatie bij mij thuis.
Comment
Comment