Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wilt iemand a.u.b. deze vragen beantwoorden over de KAKAPO?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wilt iemand a.u.b. deze vragen beantwoorden over de KAKAPO?

Beste meneer/mevrouw,

Ik houd mijn profielwerkstuk over de Kakapo. Als u aardig wat weet over deze Nieuw-Zeelandse papegaai, zou u dan alstublieft de antwoorden van deze kleine vragenlijst willen sturen naar mijn e-mail (jarivisbeen@live.nl). Alvast bedankt voor de moeite.
    - Wat zijn de precieze leefomstandigheden van de kakapo?
    - Op welke manier is de kakapo beschermd?
    - Wat eet en drinkt de kakapo het meeste?
    - Welke soort boom moet bloeien om de kakapo op gang te helpen om te zich te gaan voortplanten?
    - Is het percentage van die bomen in de kakapo’s leefomgeving belangrijk om de kakapo’s op gang te helpen zich te gaan voortplanten, of is de hoeveelheid bloemen belangrijk?
    - Wat precies en hoeveel moet de kakapo eten om vruchtbaar te worden.
    - Heeft de voeding invloed op de “mamma” kakapo om een jongen of een meisje kakapo te krijgen?
    - Zijn er geen manieren waarop je de kakapo kan stimuleren om zich te gaan voortplanten, met geluiden of op andere manieren?
    - Waar maakt de kakapo zijn nest?
    - Wat is uw mening over de kakapo en hoe zou u de kakapo omschrijven?

Met vriendelijke groeten Jari

Hoi Jari

Vertel eens wat over jezelf. Voor welke school moet je en profielwerkstuk maken? En wat heb je zelf al ontdekt?
    Hoe ben je op de kakapo gekomen?
    En hoe ben jij met je Engels?

Er zijn nog weinig kakapo's over.
    In het Nederlands is er niet veel over te vinden.

Ken je het filmpje met Stephen Fry al?

En kijk eens naar deze link:

http://www.kakaporecovery.org.nz/

Succes.

Comment

Ik kan je niet helpen met de vragen beantwoorden, maar je weet dat je voor je profielwerkstuk wel je informatie moet verantwoorden? Dus met bronnen erbij plaatsen. Hierbij telt 'het papegaaienforum' natuurlijk niet mee.

Ik denk dat je in bibliotheken zal moeten zoeken en/of op internet. De informatie moet wel echt kloppen natuurlijk, dus eigenlijk is internet vaak niet de perfecte bron, omdat er veel dingen op internet staan die niet kloppen. Dit is dan ook de reden waarom een forum je niet kan helpen om een goed en verantwoord profielwerkstuk te maken. Het enige wat je kan doen is vragen naar waar je meer informatie kan verkrijgen. Misschien dat Avifauna ook wil helpen? Of misschien een dierentuin?

Comment

kijk eens op deze site http://www.kakaporecovery.org.nz/ hier vind je heel erg veel info wel engelstalig.

Comment

Bedankt, maar ik moet voor mijn profielwerkstuk een soort van enquête houden. Als iemand info voor mij zou willen opzoeken zou ik daar erg blij mee zijn, want ik mag dit absoluut niet zelf doen. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Mvg. Jari

Comment

Als jullie zelf ook een goede vraag hebben over de kakapo. Kan ik die ook best beantwoorden.

Mvg. Jari

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X