Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foto van ons valkje Pino + vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foto van ons valkje Pino + vragen

SDC13886.jpgSDC13885.jpg

ons valkje is nu bijna 9weken oud en ongeveer 1weekje bij ons. we willen hem graag vanalles leren maar hij wil nog niet echt van de trosgierst eten. vanaf wanneer zijn ze eraan toe of echt gewent. zodat we kunnen beginnen met leren.

groetjes mel
    Groetjes Mel en Pino

dat trosgierst eten komt van zelf dat is hetzelfde met fruit en groente gewoon blijven aanbieden.
    je kunt hem al leren op stappen met bv op te zeggen .
    verder van kunstjes en zo zul je er heel veel tijd en geduld in moeten steken .
    heb hier ook redelijk wat tamme vogels maar leer ze zelf geen kunstjes zet ze wel voor het raam ,daar staan 2 speelplaatsen en in de hoek een grote speelboom waar ze lekker op kunnen zitten.

Comment

bedankt voor je reactie. trosgierst en fruit zullen we aan blijven bieden. ik zou het zo leuk vinden als hij lekker fruit en groente gaat eten.trucjes leren zou leuk zijn, maar hoert niet perse. hij gaat al netjes op de hand zo gauw we onze hand in de kooi doen. ik was wel al bezig met het woord in als we hem in de kooi doen.
      Groetjes Mel en Pino

Comment

Wat een leukje! Lijkt precies op mijn Rakker.
        Gelijk beginnen, geef zoveel mogelijk aandacht aan de jonge valk, dan leren ze het meeste en snelste,
        Bekijk waar je valkje echt dol op is kwa eten, datgeen kun je dan gebruiken als belonings systeem.
        Bij de meeste vogels is dat trosgierst.
        Ikzelf gebruik ook zonnebloem-pitten, die zitten in het compleetvoer voor de valkparkiet, maar ik haal die er altijd uit omdat ze erg vet zijn, en gebruik ze nu dus als beloning want mijn dames vinden ze erg lekker.
        Betrek de vogel bij zoveel mogelijk dingen.
        Met veel geduld, tijd en liefde kom je heel ver met een valkje
        Heel veel plezier ermee!!!!!

Comment

hij mag altijd bij ons zitten en komt zelfs naar ons toe als we op de bank zitten. hij/zij vind het geweldig om te kroelen. we hebben eigenlijk besloten dat we het heel leuk vinden dat hij lekker bij ons zitten en dat trucjes niet zo nodig zijn. en mocht hij ooit deuntjes fluiten is dat leuk maar hij/zij hoeft het niet. gewoon lekker tam en bij ons vinden we al heel leuk.
          Groetjes Mel en Pino

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X