Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alexsanderparkiiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alexsanderparkiiet

Heb een Alexsanderparkiet gekocht bij dennis waar ik zeer rustig en goed ben geholpen.

Wou hem gister thuis pap geven maar ik heb echt een gevecht gehad hem hem sjonge niet normaal ik ben 195 cm en weeg 112 kg maar was erg onder de indruk van dat hoopje veren!

Ben vanmorgen meteen naar dennis gegaan die had een open dag echt heel gezellig,die heb mij even geholpen en met een paar keer voordoen had ik een hele ander vogel rustig en eet lekker pap super dan ken je echt zien dat de kennis en ervaring zeer hoog is..

Gr. Wilm

mm.. beetje apart verhaal. Als ik dit moet geloven, dan ben jij volgens mij de enige die een goed woord heeft over die zaak.

Als ik het zo lees, zeg ik dat je of dennis zelf bent, of teminste een van zijn 'soort'. Maar mischien ligt dat ook wel aan mij...(??)
    Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

fijn dat iemand een goede ervaring heeft met een zaak die slecht bekent staat.
      ik zou je vogel wel op ziektes laten testen.
      veel plezier ermee.

Comment

na het lezen van dit ga ik m'n eerstvolgende vogel meteen bij dennis halen.. :-[
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluerio Bekijk Berichten
          mm.. beetje apart verhaal. Als ik dit moet geloven, dan ben jij volgens mij de enige die een goed woord heeft over die zaak.

Als ik het zo lees, zeg ik dat je of dennis zelf bent, of teminste een van zijn 'soort'. Maar mischien ligt dat ook wel aan mij...(??)

Veel mensen hebben snel een oordeel over wat ze van andere horen en trekken dan een conclusie en zijn te schijterig om de confrontatie aan te gaan en houden zich vast aan een ander. Beetje als schaapjes die suf achter mekaar aan lopen.

Ik ben niet op een ander af gegaan maar gewoon naar binnen gestapt en me laten voorlichten ik heb een super vogel en word met alles geholpen hij groeit als een beer en is super lief en tam.

Je moet mensen ook weer een keer een kans geven ben ik van mening.

Groet Wilm

Comment

kan wel zijn willem.
            maar, vindt jij het normaal dat je bij hem vogels kan inruilen?
            vindt jij het normaal dat reeds zieke teruggebrachte vogels gewoon weer verkocht worden?
            vindt jij het normaal dat een zaak praatgarantie geeft op een vogel?
            vindt jij het normaal dat hij sjoemelt met ringnummers
            vindt jij het normaal dat hij je zonder vragen zomaar een kaketoe meegeeft, ookal ben je totaal niet ervaren.

in vondt het net zoals vele anderen niet normaal in ieder geval.

zeg niet dat het van horen zeggen is, er zijn voorbeelden en ervaringsdeskundige genoeg, en je komt niet zomaar bij radar terecht ...

Comment

Helaas krijgt zo een zaak via hier weer de nodige aandacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                Helaas krijgt zo een zaak via hier weer de nodige aandacht

Misschien kan dat geen kwaad er zijn meer mensen de klagen die er wat op zetten dan mensen die schrijven als ze tevreden zijn dat is met alles zo gewoon weer ff positief zijn en genieten van de vogels en mensen een kans geven zo denk ik fouten zijn menselijk.

Groet Wilm

Comment

Één of twee fouten zijn menselijk, daar kun je dan van leren. Maar wat meneer Dennis doet zijn geen fouten maken, die doet het bewust, zieke vogels verkopen en alles wat Stefan verder zegt. En dan kom jij hier nog even rondbazuinen dat het geen kwaad kan blablabla, door mensen zoals jij blijven dit soort praktijken bestaan. Deze kerel is niet voor niets bij Opgelicht geweest en daar kom je ook niet zomaar.
                  Kiwi & Pip Nappie & Loki
                  ~ Rip Pluk ~

Comment

heeft weinig zin om hier nog op in te gaan, als iemand overtuigd is, dat al dat vogelleed en mensenleed uit de duim is gezogen, dan moet ie maar lekker op zijn roze wolkje blijven zitten en heeft het weinig zin om er iets anders tegen in te brengen.

Comment

Het heeft inderdaad helemaal geen zin, maar kan het toch niet laten nog even te reageren. Dit is toch gewoon misselijk makend? Als je een vogelliefhebber bent dan zou je nooit een euro bij dennis uitgeven, laat staan een papegaai kopen daar.
                      Mensen en zaken zoals dennis zouden per direct gesloten moeten worden, en ooit op een dag zal dat zeker gebeuren
                      Verder wens ik Wilm heel veel plezier met zijn 'aankoop' Ik hoop dat hij blij is dat ook weer mee heeft gedaan aan de 'zieke' praktijken die helaas bestan, en dit soort mensen sponsort om daarmee door te blijven gaan.
                      Bah!
                      Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluerio Bekijk Berichten
                        Het heeft inderdaad helemaal geen zin, maar kan het toch niet laten nog even te reageren. Dit is toch gewoon misselijk makend? Als je een vogelliefhebber bent dan zou je nooit een euro bij dennis uitgeven, laat staan een papegaai kopen daar.
                        Mensen en zaken zoals dennis zouden per direct gesloten moeten worden, en ooit op een dag zal dat zeker gebeuren
                        Verder wens ik Wilm heel veel plezier met zijn 'aankoop' Ik hoop dat hij blij is dat ook weer mee heeft gedaan aan de 'zieke' praktijken die helaas bestan, en dit soort mensen sponsort om daarmee door te blijven gaan.
                        Bah!
                        Vraagje

je bent erg vijandig tegen mij en mijn keuze wat is er met jou gebeurt dat je zo schrijft, over mij en de keuze van winkel?

Ben ik wel benieuwd naar groet Willem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilm Alexander parkiet Bekijk Berichten
                          Vraagje

je bent erg vijandig tegen mij en mijn keuze wat is er met jou gebeurt dat je zo schrijft, over mij en de keuze van winkel?

Ben ik wel benieuwd naar groet Willem
                          Hallo

Vijandig zou ik het niet noemen, dat heet gezond verstand, jouw keuze en de wijze waarop je, je presenteert ( ook in een ander topic) kan ik niet serieus nemen. Of je bent Dennis of je bent een struisvogel zoals Henk al eerder schreef in een ander topic van jou.
                          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

winkel? en dan word jij boos als iemand het heeft over een product?

hoezo tegenstrijdig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
                              winkel? en dan word jij boos als iemand het heeft over een product?

hoezo tegenstrijdig?

Ik snap je niet helemaal leg als je wilt eens

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X