Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pyrrhura aanschaffen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• pyrrhura aanschaffen?

Hallo Iedereen,

Ik ben zelf een student van 21 jaar en woon nog bij mijn ouders thuis.
    Sinds een aantal weken wil ik graag weer een vogel in huis hebben (hiervoor hebben we wel eens een paar grasparkietjes gehad) die ook goed tam te maken is en trucjes kan leren.
    Daarom heb ik me al veel ingelezen op internet en er rest mij op dit moment eigenlijk 1 vraag.

Ik zou graag een pyrrhura willen maar ik ben overdag niet veel thuis, 's avonds ben ik er wel en in het weekend ook. Het beestje zal dus wel een paar uur per dag aandacht krijgen maar overdag dus niet zo veel. Raden jullie mij hierdoor af een Pyrrhura te nemen?

mvgr,
    Bas

Oorspronkelijk geplaatst door buzzter Bekijk Berichten
    Hallo Iedereen,

Ik ben zelf een student van 21 jaar en woon nog bij mijn ouders thuis.
    Sinds een aantal weken wil ik graag weer een vogel in huis hebben (hiervoor hebben we wel eens een paar grasparkietjes gehad) die ook goed tam te maken is en trucjes kan leren.
    Daarom heb ik me al veel ingelezen op internet en er rest mij op dit moment eigenlijk 1 vraag.

Ik zou graag een pyrrhura willen maar ik ben overdag niet veel thuis, 's avonds ben ik er wel en in het weekend ook. Het beestje zal dus wel een paar uur per dag aandacht krijgen maar overdag dus niet zo veel. Raden jullie mij hierdoor af een Pyrrhura te nemen?

mvgr,
    Bas
    Je woont nog bij je ouders, willen zij nu nog wel een vogel in huis ???
    Als je een vogel hebt zorg er dan voor dat er voor de vogel genoeg afleiding is overdag als er niemand voor hem is
    verse wilgentakken of een tijdschrift om te verscheuren of iets dergelijks kan al voor afleiding zorgen
    een vogel mag graag vliegen Een pyrrhura is niet zo groot dat dit onmogelijk is in een woonkamer