Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen verschillende pyrrhura's paren met elkaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kunnen verschillende pyrrhura's paren met elkaar?

Hoi!

Ik krijg van de week een pyrrhura van mijn schoonzus. Deze heeft binnen gestaan, maar hij komt bij ons zodat hij gepaard kan worden aangezien ik met meerdere vogels kweek.

Nu is dit wel de eerste pyrrhura en hier weet ik dus minder van. Ik ben niet eens zeker van de kleur Ik zal dan ook dit weekend eens wat foto's plaatsen.

Maar mijn vraag is bij deze, kun je verschillende soorten met elkaar laten paren? Bijv een hypoxant met een Molinea? Ik noem maar een dwarsstraat.

Alvast bedankt!

ja dat kan
    molinea en hypoxantha komt veel voor,zijn beide molinea soort
    maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een molinea soort met een hele andere soort gaat kruisen
    let ook wel,pyrrhuras kan je niet zomaar tussen andere vogels plaatsen,zeker niet in broed tijd

Comment

Ze komen wel apart hoor. Er is een apart stuk ingericht voor de pyrrhura's. Wil daar namelijk meer mee gaan kweken. Geweldige vogels.
      Ik zal eens op zoek gaan naar een foto voor de kleur. Geen idee wat deze is. Alleen dat het een mannetje is.
      Bedankt voor je reactie !

Comment

Hier een paar foto's, ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Iemand enig idee wat dit voor pyrrhura is?

2012-02-18 12.59.38.jpg
        2012-02-18 13.00.57.jpg
        399954_260174564042806_883209891_n.jpg
        myphoto(6).jpg

Comment

mooie cinnamon man

Comment

Dank u is dat de normale naam? Pyrrhura Cinamon? Of molinae Cinamon. Haha. Ben hier nog niet in thuis. En waar kun je deze goed mee koppelen dan?

Comment

het is een molinea en de kleur heet cinnamon
              kan dus met andere molinea soorten

Comment

Geweldig! Zijn er kleuren die kwa uitkomst een mooi nestje kunnen opleveren?

Comment

dat wordt ingewikkelder
                  dat ligt er dan ook weer aan of ze splitten zijn voor iets,dus wat de kleuren van de ouders zijn
                  als je de afkomst niet weet is het gewoon een gok wat er uit komt met een combinatie

Comment

Jah dat ken ik van de Roseicollis . Splitten weet ik niet. Ik ga we vanuit dat er geen splitten in zitten. Is er dan een soort die daar mooi bij past? Of als ik er een hypoxante bij doe, krijg ik dan of hypoxante of Cinamon?

Comment

Of misschien wel pineappel ;-)

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X