Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vriendje voor Kees

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vriendje voor Kees

Hallo.

Wij hebben de gedachten om de parkiet van mijn schoonouders over te nemen.

Kees is een gekortwiekte grasparkiet, mijn schoonouders hebben deze parkiet zo gekregen. Als ik Kees overneem zou ik graag een vriendje voor hem willen,
    Kees wil graag gezeldschap, en als je wegloopt dan begint hij te schreeuwen en als je terug bent is hij weer stil en gaat zachtjes zitten fluiten. Muziek vindt hij heerlijk (als een vrouw zingt) dan zingt hij heerlijk mee. this een druk ventje (of vrouwtje)

Als hij niet genoeg aandacht krijgt gaat hij zijn kooi slopen, in het weekje tijd dat ik op hem oppas heeft hij zijn badje al stuk gemaakt, nu is zijn krachtvoerbakje aan de beurt. Ik hoop dat het slopen met een vriendje wat minder wordt.

Ik bij de plaatselijke dierenasiel kijken of dat zij een parkiet hebben. (ook vogelopvang). Alleen is het dan wel verstandig om een parkiet aan te schaffen die wel kan vliegen.

Groetjes kim

Op je vraag of het verstandig is een vliegend parkietje aan te schaffen kan ik je geen antwoord geven.
    , beuk, berk of fruitbomen.
    Misschien kun je wel iets tegen het slopen doen, door hem takjes te geven, bv van de wilg, beuk, berk of fruitbomen.

Dan heeft ie in ieder geval iets anders om op te knagen!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X