Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gedrag valkparkietjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gedrag valkparkietjes

hoi hoi,

Ik heb al een paar maanden een valkparkietje (geslacht onbekend) hij was niet tam, heb er nu sinds een paar weken een handtam jong mannetje erbij zitten die andere is ondertussen ook tam geworden. Ze kunnen het best goed met elkaar vinden maar nu zie ik dat ze bij elkaar zitten en hun hoofdjes tegen elkaar wrijven weet iemand wat dit voor een gedrag is ??

af en toe bijten ze elkaar nog wel eens maar dat is maar even. ook maken ze elkaars veren vaak schoon. ik hoop dat ik snel weet wat het is.

groetjes bambam

kiki jacko en bambam

Oorspronkelijk geplaatst door bambam Bekijk Berichten
    hoi hoi,

Ik heb al een paar maanden een valkparkietje (geslacht onbekend) hij was niet tam, heb er nu sinds een paar weken een handtam jong mannetje erbij zitten die andere is ondertussen ook tam geworden. Ze kunnen het best goed met elkaar vinden maar nu zie ik dat ze bij elkaar zitten en hun hoofdjes tegen elkaar wrijven weet iemand wat dit voor een gedrag is ??

af en toe bijten ze elkaar nog wel eens maar dat is maar even. ook maken ze elkaars veren vaak schoon. ik hoop dat ik snel weet wat het is.

groetjes bambam

kiki jacko en bambam
    Dat ze met hun kopjes tegen elkaar aan wrijven is een teken dat het wel goed zit tussen die 2.
    Het is een teken vanm genegenheid. Ze zullen waarschijnlijk ook nog wel met de snavel in elkaars veren gaan kroelen.

Niks om je ongerust om te maken.

Groetjes Marlies

Comment

dank voor je reactie, maak me geen zorgen maar was eerder aan het denken dat mn eerste valkje een pop zou kunnen zijn.zou leuk zijn als het een steletje wordt namelijk was in eerste instantie aan het denken aan paringsgedrag groetjes

Comment

Die kans is wel groot. Dan heb je gewoon een koppeltje en anders 2 dikke maatjes! Maken ze ook geluid als ze dat doen? Bij ons gaat het vrouwtje piepe als ze gekroeld word. Echt lief is dat!
        Tjierp, Tjierp, Tjierp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thatsleon Bekijk Berichten
          Die kans is wel groot. Dan heb je gewoon een koppeltje en anders 2 dikke maatjes! Maken ze ook geluid als ze dat doen? Bij ons gaat het vrouwtje piepe als ze gekroeld word. Echt lief is dat!
          Nee het ze maken geen geluid als ze kroelen. wel merk ik dat de een toch echt een vrouwtje is ze piept af en toe eens maar het mannetje fluit mijn melodietjes en alles al na leukom te horen.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X